وزیر اطلاعات: دو فرانسوی بازداشت شده توریست نبودند

وزیر اطلاعات: دو فرانسوی بازداشت شده توریست نبودند

روز جدید وزیر اطلاعات گفت: هوشیاری، همراهی و همکاری تحسین برانگیز مردم با دولت مردمی توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در بیست و یکمین همایش سراسری دادستان های استان گفت: هماهنگی و تعامل دستگاه های قضایی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی موجب ایجاد امنیت، آسایش و رفاه برای مردم خواهد شد. دولت مستقر مردمی است که در شرایط خاص وارد عمل می شود و تصمیم می گیرد برای تامین منافع ملی و ملی اقدامات متهورانه و معقولانه انجام دهد، چرا که این دولت انقلابی در بحث سلامت به موفقیت های بزرگی دست یافته و انتظارات و امیدها را در جامعه دو چندان کرده است. اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی.

وزیر اطلاعات با اشاره به فضای ایجاد شده توسط رسانه های معاند پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، گفت: دشمنان از رسانه ها برای ایجاد اغتشاش و آسیب رساندن به امنیت کشور استفاده کردند.
هوشیاری، همکاری و همراهی تحسین برانگیز مردم و تذکرات و اقدامات به موقع دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و هماهنگی قوه قضائیه، توطئه های آنان خنثی شد، اما ایجاد ناآرامی و تهدید امنیت کشور همچنان بخشی از اقدامات دشمن است. طرح های نظامی ترکیبی

حاطب با اشاره به دستگیری اخیر دو افسر اطلاعاتی فرانسه گفت: دو فرد فرانسوی بازداشت شده توریست نبودند و ما از قبل اطلاعاتی در مورد آنها داشتیم و از بدو ورود به کشور تحت نظارت دقیق قرار داشتیم. این افراد در بدو ورود با چند باشگاه و انجمن غیرقانونی و تأسیس شده جلسات تشکیلاتی داشتند. طبق اسناد موجود، این دو فرانسوی با پذیرش پوشش های صنفی به دنبال ایجاد ارتباط سازمانی بین مراکز غیرقانونی و خشونت آمیز هستند که اهداف باندها و سرویس های اطلاعاتی را دنبال می کنند. بر اساس اطلاعات موثق، برخی از عناصر مراکز غیرقانونی مورد بحث با گروه های تروریستی شناخته شده و برخی جاسوسان شناسایی شده خارج نشین مرتبط بوده اند که به زودی اطلاعات بیشتری از این پرونده منتشر خواهد شد.

وزیر اطلاعات درباره احمدرضا جلالی نیز گفت: جاسوسی جلالی برای رژیم صهیونیستی ثابت شده و حکم اعدام وی از تمامی مراحل قضایی گذشته است. دولت سوئد به نمایندگی از رژیم صهیونیستی و آمریکا، هموطنمان آقای حمید نوری را مدت کوتاهی پس از دستگیری و محاکمه به صورت غیرقانونی در سوئد بازداشت و به گروگان گرفت. یکی از چیزهای عجیب این بود که دولت سوئد پس از دستگیری به جاسوس اقامت دائم در ایران داد و پس از محاکمه و حکم اعدام به او تابعیت سوئد اعطا شد و از آن زمان به عنوان شهروند این کشور از او حمایت کرد و ما بدانید سوئدی ها با نقشه رژیم صهیونیستی و آمریکا پیگیر مشکل باشکوه هستند و حمید نوری را به گروگان توطئه و سناریوی گروهک تروریستی منافقین گرفتند. به زودی اطلاعات بیشتری از جلالی منتشر خواهیم کرد.

حاتیب گفت: «دادستان ها مسئول حقوق عمومی و حقوق شهروندی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید