وزیر انتصابات غلط و تصمیمات اشتباه!

ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780925

اظهارات ضد و نقیض مدیران سابق وزارت ورزش و جوانان نشان می دهد که نه تنها دردی از دو باشگاه «استقلال» و «پرسپولیس» دوا نشده، بلکه مشکلات سرخابی ها نیز در سال های اخیر تشدید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بی شک یکی از معضلات و معضلات ورزش کشور در چند سال اخیر حاشیه های دو باشگاه پرطرفدار کشور یعنی استقلال و پرسپولیس است که در هر یک از حاشیه های یکی از باشگاه ها افکار عمومی را به خود جلب کرده است. .

مشکل بدهی جدید سرخابی ها هر دو باشگاه را در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است. اگرچه این یک تهدید است AFC این مشکل جدیدی نیست و هم استقلال و هم پرسپولیس در سال های اخیر در آستانه سقوط بوده اند. اگرچه خطر جدی بود اما فدراسیون فوتبال تصمیم خاصی برای حل مشکل نگرفت و با آمدن سجادی وزیر ورزش و جوانان گفته می شود تا حدودی مشکلات حل شده و هر دو باشگاه می توانند در لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند.

پیش از این مدیرکل وقت روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود که سلطانی فر در سفری یک روزه برای رفع مشکل باشگاه استقلال به مالزی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا سفر کرده است. ناظمی که در آن زمان در برنامه زنده فوتبال برتر صحبت می کرد، گفت: وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی تاج، رئیس وقت فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته اند و مشکل استقلال طی صحبت هایی حل شده است. .

حالا دیروز مسعود سلطانی فر وزیر اسبق ورزش و جوانان خبر سفرش به مالزی را گفتگویی خواند. سلطانی فر در این گفت و گو مدعی شده است که در سه سال اخیر به مالزی سفر نکرده و با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد مشکل باشگاه استقلال صحبتی نداشته است و تمام اقدامات بعدی از سوی فدراسیون فوتبال و انجام شده است. کمیسیون ها و مدیران مربوطه.

این اظهارات ضد و نقیض مدیران سابق وزارت ورزش و جوانان نشان می دهد که نه تنها دردی از استقلال و پرسپولیس دوا نشده، بلکه مشکلات سرخابی ها در سال های اخیر بیشتر شده است.

در حالی که مدیر وقت روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان پیگیری مشکلات دو باشگاه پرطرفدار کشور را وظیفه وزیر دانسته و این اقدام را در روند حل مشکل موثر اعلام کرد. مشکلات هر دو باشگاه، دیدار با مسئولان AFC توجیه.

عجیب ترین و حیرت انگیزترین لحظه واکنش رسانه ای خبرگزاری منتسب به وزارت ورزش و جوانان وقت بود که با حضور مستشاران اشتباه و مستشاران اشتباه به سایت خبری شخصی آقای وزیر تبدیل شد. با تمجید از فرشتک نجات وزیر ورزش و جوانان همه تصمیمات و رفتارهای او از جمله تصمیمات تابناک در منطقه پرسپولیس و استقلال را گرفته و در بوق و کرنا کرده بودند. امروز با رفتن مستشاران اشتباه مشخص شد که آقای وزیر چقدر در این بخش و در محوطه پرسپولیس و استقلال رفتار منفعلانه، غلط و نادرست داشته و تا چه حد با تصمیمات اشتباه خود این دو باشگاه قدیمی را ریشه کن کرده است. به چاه ویلی فرستاده شد که به نظر می رسد برای بیرون آمدن از آن به انرژی و پول زیادی نیاز دارد. راهکارهایی که ردپای مشاوران اشتباه در آنها به وضوح نمایان است.

جالب اینجاست که سلطانی فر مدعی است در زمینه این دو باشگاه هیچ سفر یا مکاتبه و ارتباط خاصی با نهادهای بین المللی از جمله وجود ندارد. AFC او هر کاری نکرد و همه چیز را به فدراسیون فوتبال و مدیران این دو باشگاه سپرد. چه بهانه ای بدتر از گناه برای آقای وزیر که به عنوان نفر اول ورزش کشور هیچ مسئولیتی در قبال این دو باشگاه احساس نمی کند و قدمی برای رفع مشکلات این دو باشگاه برنداشته است. ظاهرا تنها وظیفه آقای وزیر در این دو باشگاه انتصابات اشتباه، نادرست، سیاه و البته سیاسی و حزبی در هیئت مدیره باشگاه بوده است، انتصاباتی که مهمترین دلیل روزهای سیاه پرسپولیس و استقلال است. . فتح الفتوح آقای وزیر بوقش را کج کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید