پیوست رسانه ای جایی در انتصابات و تصمیمات مدیران ندارد/ مرجع جدید نظارتی شهرک صنعتی البرز به زودی معرفی می شود.


با این تفاسیر در ماه ها و روزهای اخیر دو پست مهم مدیریتی در این شهر یعنی شهردار و مدیرعامل شهر صنعتی البرز با مشکل مواجه شده است.

به نظر می رسد بی توجهی برخی مسئولان و مدیران باعث شده تا مشکلات و مسائل شهر الوند در سال های اخیر همچنان نادیده گرفته شود و دود این بی تدبیری ها در چشم مردم دیده شود.

در شرایطی که مردم نیازمند حمایت و کمک مسئولان هستند، بی ثباتی در فضای اداری شهر صنعتی البرز منجر به کندی مدیریت امور مردم شده و مدیران به جای پیشبرد فعالیت های کلان و مهم در این زمینه، بیشتر در حاشیه قرار می گیرند. شهر

انتخاب شهردار الوند هنوز قطعی نشده است

حکم انتصاب حسین هاشمی به عنوان شهردار این شهر در آذرماه سال گذشته در حالی از سوی استاندار قزوین اعلام شد که وی پس از یک سال در نهم آبان ماه سال جاری از سکانداری مدیریت شهری الوند استعفا داد و استعفای خود را منتشر کرد. به شورای شهر الوند ارائه کرد.

حواشی پررنگ تر متن درباره انتخاب شهردار الوند این بار بهانه ای شد تا هاشمی به فشارهای پنهان و پنهان و دخالت های نابجای افراد ذی نفوذ و جاه طلب در امور مدیریت شهری الوند اشاره کند. پذیرش استعفای وی در شورا

هر چند در حال حاضر محمد ذوالقدریها معاون شهردار الوند از سوی اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده است تا نسخه نهایی شهرداری مطرح شود و گمانه زنی هایی درباره گزینه های شهردار الوند وجود دارد. اما آنچه امروز باید مورد توجه متولیان قرار گیرد پایان دادن به حاشیه سازی ناتمام شهردار الوند و رسیدگی به حقوق شهروندی و مدیریت شهری است.

در مورد گزینه های احتمالی انتخاب شهردار الوند گمانه زنی های زیادی وجود دارد اما اولویت مهم این گزینه ها توجه ویژه به شهر الوند و البته شهر صنعتی البرز و شهر صنعتی آن است. ظرفیت های صنعتی قابل توجه

انتخاب مدیرعامل شهرک صنعتی البرز همانند انتخاب شهردار الوند اکنون در هاله ای از بلاتکلیفی به سر می برد چرا که در روزهای اخیر با برکناری حجت الاسلام همسا مدیرعامل این شهرک صنعتی به عنوان رئیس این شرکت که با حاشیه های رسانه ای همراه است انتخاب شد.

بر اساس بررسی های میدانی و اظهارات غیر رسمی؛ شهرک صنعتی البرز در سه مدیریت قبلی خود با مشکلاتی مواجه بوده و تخلفاتی نیز در این شرکت صورت گرفته است که با توجه به این وضعیت و عدم اعتماد و صلاحیت برای انتخاب مدیر جدید در مدت کوتاهی، تخلفاتی در حال بررسی توسط دستگاه قضایی است. همچنین با تصمیم هیئت مدیره، حجت‌الاسلام خمسه به عنوان ناظر شرکت که از اعضای هیئت مدیره و مسئول حفاظت از شرکت است، انتخاب شد.

وقتی پیوست رسانه خالی است

این انتخاب به دلیل برخورداری خمسا از اعتماد هیات مدیره بوده تا مدیریت جدید در زمان مناسب و با تمرکز بیشتر انتخاب شود.

اما عدم ارتباط رسانه ای و نبود مشاور رسانه ای در انجام چنین اموری احساس می شود که به دلیل شفاف نبودن اتفاقات رخ داده، بلاتکلیفی و تردید در اذهان مردم و رسانه ها ایجاد می شود. رسانه ها را نادیده بگیرید

اباذر اعلمی رئیس شورای اسلامی شهر الوند در آخرین گفتگوی اختصاصی خود با صبح قزوین در پایان آذرماه سال جاری از قطعی شدن انتخاب شهردار الوند خبر داد اما پس از گذشت تقریباً سه هفته از زمان انتخاب شهردار الوند. با این خبر هنوز خبری از کارآمدی شهردار جدید نیست و به نظر می رسد شهردار الوند همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

این عضو شورای اسلامی شهر الوند دقایقی پیش در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار صبح قزوین اظهار داشت: انتخاب شهردار هنوز نهایی نشده و زمان آن فعلا مشخص نیست.

وی با اشاره به علت تاخیر در انتخاب شهردار الوند گفت: عدم رای گیری گزینه های تصدی مسئولیت شهردار باعث تاخیر در انتخاب شهردار شد.

عالمی یادآور شد: امکانات شهردار الوند مانند گزینه های قبلی است و گزینه جدید هنوز به شورای اسلامی شهر ارائه نشده است.

علت انتصاب ناظر شهرک صنعتی البرز چه بود؟

رئیس شورای اسلامی شهر الوند اذعان داشت: در حال حاضر محمد ذوالقدریها معاون شهردار الوند و جواد خاتمی از اعضای شورای اسلامی شهر الوند به عنوان شهردار مطرح هستند اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

وی تصریح کرد: جلسات مختلفی برای انتخاب شهردار الوند برگزار شد و بالغ بر 25 نفر رزومه خود را ارائه کردند و با بررسی گزینه ها تعداد افراد از 16 نفر به 7 نفر و در نهایت به یک نفر کاهش یافت.

عالمی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره انتخاب مدیرعامل شهرک صنعتی البرز و حواشی این انتخابات گفت: با توجه به بروز برخی مشکلات در مدیریت قبلی شهرک صنعتی البرز، مقرر شد مدیر عامل سابق البرز شهرک صنعتی نیز باید توسط مقامات نظارتی و قضایی اداره شود.خجت‌الاسلام کومسا را ​​که یکی از اعضای هیئت مدیره و مسئول امنیت شرکت است را به عنوان ناظر آزاد می‌کنیم تا به گزینه نهایی و انتخاب یک مدیر جدید.

وی اذعان داشت: انتخاب ناظر شهرک صنعتی البرز بر عهده اعضای هیأت مدیره است و شخص دیگری نمی تواند بین آنها تصمیم گیری کند.

عالمی گفت: حجت الاسلام خمسایی با توجه به سوابقی که در حوزه حراست دارد به صورت موقت در این سمت معرفی می شود زیرا در مواردی که در گروهی تخلف و اختلاف وجود داشته باشد، حراست محرم ترین فرد برای حفاظت است. سازمان خوب و آقای خمسایی از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند گفت: شرکت شهر صنعتی البرز متشکل از هفت هیئت مدیره است که چهار نفر از اعضای آن به پیشنهاد شهردار و سه نفر دیگر توسط سایر سهامداران از جمله عدالت و بنیاد مصطفین معرفی می شوند.

به گزارش صبح قزوین ، در شرایط فعلی موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد اجرای قانون و رضایت مردم و شهروندان شهر البرز و شهر الوند است و در راستای تحقق این امر. ، لازم است متولیان از ایجاد حاشیه در الوند و البته شهر صنعتی البرز جلوگیری کنند. برای رسیدگی و رفع مشکلات این شهر و شهرداری آن اقدام جدی انجام دهید تا کمتر شاهد حاشیه نشینی در این شهر و شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید