عملکرد مدیران تحت نظارت نظارتی / انتصابات جدید در آینده

وی با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات و مشکلات گرانی کمک کنیم و افزود: اصل بر این است که تشکل های مردمی باید غیردولتی باشند و هر چه می خواهند به دلیل محدودیت های مالی حلقه موفقیت خود را به دولت گره بزنند. دولت، طبیعتا موفق نخواهند شد.

استاندار قزوین گفت: دولت در کشور ما آنقدر عریض و طویل است که بتواند سازمان های مردم نهاد را به خانواده خود اضافه کند.

این مسئول تصریح کرد: توصیه می کنم جلساتی را در معاونت سیاسی استان برگزار کنیم و بخشی از نیازهای مردم را احصا کنیم تا بتوانیم کمک های لازم را دریافت کنیم.

علایی با بیان اینکه در زمینه تسهیل گری برای رفع موانع تشکل های مردمی محدودیتی وجود ندارد، ابراز داشت: دولت شتاب لازم برای ردیابی کاستی های خود را به نفع مردم دارد و شور و نشاط لازم را می توان در این امر مشاهده کرد. ارگان دولتی

وی گفت: با ساماندهی نان و آرد در کشور در میزان آرد مصرفی 20 میلیون نفر در یک سال صرفه جویی شد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: این سازمان به دلیل اینکه با استفاده از هوش مصنوعی و امکانات فناوری در سطح کشور اتفاق افتاد، تغییرات عمده ای در قیمت نان به همراه نداشت و در سایر حوزه ها نیز شاهد اقداماتی هستیم.

این مسئول با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: اتفاقات اخیر نیز ناشی از نگرانی دشمن از موفقیت های دولت سیزدهم بود.

علایی بیان کرد: تلاش ما در استان برای اسکان مدیران مجرب، جوان، پرتلاش و پرانرژی و نخبه بوده است که بخشی از این جابه جایی ها اتفاق افتاده و برخی نیز در حال انجام است.

وی افزود: البته نباید دقت را فدای سرعت در انتخاب مدیران کرد و سرعت کم نباید باعث از دست دادن فرصت ها شود و این همه به نفع مردم و ارتقای کیفیت خدمات است.

استاندار قزوین تصریح کرد: ما بر سلامت، پاکیزگی و پاکدامنی مدیران تاکید داریم و در کنار این اعتماد به مدیرانی که در دولت سیزدهم در استان مستقر شدند، موضوع نظارت را هم به صورت میدانی و هم هوشمندانه بر روی آن قرار دادیم. دستور جلسه.

علایی در پایان درباره وضعیت عفاف و حجاب گفت: باید با ابزارهای مناسب با شرایط امروز وارد عرصه عفاف و حجاب شویم چرا که در گذشته تجربیاتی داشتیم که خوشایند نبود و در این زمینه روش‌ها باید قانع‌کننده و توضیح‌دهنده باشند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید