وزیر به یکباره از استقلال تا پرسپولیس بیهوش شد

وزیر به یکباره از استقلال تا پرسپولیس بیهوش شد

پس از تجمع هواداران پرسپولیس و شعارهای آنها علیه وزیر ورزش، تلاش حمید سجادی برای حل مشکلات این باشگاه و کمک به رضا درویش کاملا قابل پیش بینی بود. او زمانی به استقلال کمک می کرد تا زمین تمرینی استقلالی ها را آماده کند اما حالا که شاید تحت الشعاع تجمعات و اعتصابات بازیکنان پرسپولیس قرار گرفته، سعی دارد بخشی از مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس را حل کند.

در زمان سلطانی فر نیز شاهد بودیم که در میان اعتراضات هواداران استقلال، او یک بار در سال 96 راهی مالزی شد تا از سقوط استقلال از لیگ قهرمانان آسیا جلوگیری کند، اما دل هواداران استقلال با او صاف نشد. آخرین روز سجادی در شرایط فعلی از نگاه پرسپولیسی ها استقلالی شده است اما با حرف هایی که زد و حمایت هایی که از پرسپولیس کرد حالا شاید مثل سلطانی فر وزیر پرسپولیس محسوب شود! همانطور که قبلا هم اشاره کردیم این بحث رنگ ها تا روزی ادامه خواهد داشت که وزارت ورزش دست از مدیریت تیم برندارد و سجادی دیر یا زود باید این مشکل را حل کند تا هرجا پا می گذارد آبی یا قرمز باشد. نپرس.

باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام کرد که درآمد بازیکنان این تیم به 35 درصد رسیده است و گل محمد احتمالا در تمرینات آفتابی خواهد بود، البته او تصمیم گرفته بود مشکل ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس حل شود و درآمد کادر فنی به دست بیاید. و بازیکنان باید به 50 درصد برسند.

شوک بزرگ پرسپولیس ماجرای مهم و کنایه آمیز علی کریمی بود که با واکنش مثبت بسیاری از هواداران این تیم مواجه شد و فضا تا حدودی به سمت گل محمدی کشیده شد. فضایی که با جمع شدن تعدادی از هواداران پرسپولیس مورد پسند او قرار گرفت، اما علی کریمی همانند دوران فوتبالی خود که با دریبل های جادویی خود همه را غافلگیر کرد، این بار وارد مرحله جدیدی از تاریخ بازی پرسپولیس شد. گفتنی است پرسپولیس دوشنبه هفته آینده در سوپرجام فوتبال ایران به مصاف فولاد خوزستان می رود و در صورت تکرار قهرمانی لیگ برتر مقابل این تیم، بار دیگر قهرمان این جام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید