فعالیت یکباره نانوایی های کرمانشاه 29 اسفند


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816260

نایب رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه اعلام کرد؛

مرتضی مرادی گفت: با توجه به تعطیلی نانوایی ها در روز اول فروردین، فعالیت آنها بدون توجه به زمان صرف صبحانه و ناهار به طور کامل در روز 29 اسفند ماه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی مرادی در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: ساعات کاری نانوایی های آنها در روزهای آینده اعلام شده و همه موظف به انجام این طرح هستند.

وی افزود: با توجه به تعطیلی نانوایی ها در روز اول فروردین، فعالیت آنها بدون توجه به زمان صرف شده برای صرف صبحانه و ناهار به طور کامل در روز 29 اسفند ماه است.

نایب رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه گفت: نانوایی ها باید تا ساعت 19 روز 29 اسفند باز باشند.

مرادی تصریح کرد: نانوایی هایی که در روز یکشنبه تعطیل هستند به جای روز دوشنبه به عنوان روز اول فروردین و تعطیلات به روال عادی روز یکشنبه کار کنند.

وی افزود: ساعات کار نانوایی ها از روز دوم فروردین به روال عادی باز می گردد.

مرادی با بیان اینکه مشکلی با نانوایی ها ندارم، گفت: برخی از نانوایی ها از اول فروردین به صورت خودجوش فعالیت می کنند و نیازی به تعطیلی آنها نیست.

وی گفت: سال ها قبل نانوایی ها تا ساعت 22 روز قبل از عید فعال بودند و ساعت صبحانه و ناهار در نظر گرفته شده بود، اما از آنجایی که تحویل امسال ساعت 19 است، باید تا آن ساعت نانوایی ها به بهره برداری کامل برسد.

مرادی خاطرنشان کرد: نانوایی ها توسط اتحادیه نانوایان کنترل می شود و گشت مشترک اتاق اصناف، استانداری، جهاد کشاورزی و سازمان صمت انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید