وزیر کشور قول داد اعتبار مرمت خانه های آسیب دیده زلزله هرمزگان را اعلام کند.


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913212

عبادی زاده با اشاره به اینکه دغدغه مردم فین در فصل زمستان است، گفت: در این خصوص با وزیر کشور صحبت کردم و قرار شد در روزهای آینده اعتبارات مربوط به مرمت خانه های آسیب دیده از زلزله تامین شود. فین و سایهوش به استان هرمزگان اعزام خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در جمع نخبگان و مردم بخش فنلاند با اشاره به کمبود پزشک در منطقه اظهار داشت: در حال حاضر مبنای تصمیم وزارت بهداشت جمعیت است. سکونت در منطقه که بر اساس کد ملی محاسبه می شود در حالی که منطقه در فصول مختلف سال متفاوت است جمعیت شناور چند هزار نفری دارد که در تصمیم گیری های تامین سلامت نیز باید به آن توجه شود. خدمات برای آنها

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان آموزش و پرورش را یکی از ارکان مهم دستیابی به توسعه پایدار دانست و گفت: افزایش سرانه فضای آموزشی یکی از مطالبات مهم مردم منطقه است که باید به آن توجه شود.


146332a4 fb3a 454b b5e8 a14028e532a7 خبر خاکستری


توسعه صنعت گردشگری در فنلاند باید در دستور کار اداره کل صنایع دستی و گردشگری قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در حاشیه بازدید از بام فین بر لزوم ایجاد مرکز گردشگری در این منطقه تاکید کرد و گفت: با توجه به همجواری فین با مرکز استان هرمزگان، ظرفیت های خوبی برای ایجاد مرکز گردشگری در این منطقه وجود دارد. یک مرکز گردشگری در این منطقه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید با ایجاد جاذبه های سرمایه گذاری و ترغیب سرمایه گذاران برای توسعه صنعت گردشگری در فنلاند که پتانسیل بالایی دارد، تلاش کند. زیرا تحقق این گام مهم فین را به توسعه پایدار نزدیک می کند.


bc74a095 829a 4fc6 88bf be0aad1eb359 خبر خاکستری


مشکل اراضی ملی بخش فنلاند حل شد / من نگرانی مردم فنلاند در زمستان را دارم

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه دیدار با نخبگان و مردم فین ضمن تاکید بر تقویت وحدت و انسجام مردم بخش فین اظهار داشت: اجرای پروژه های دولتی و تزریق اعتبار بخشی به بخش مالی برای توسعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اجباری تلقی می شود. این امکان وجود دارد، اما عموم مردم نیز می توانند در قالب ایجاد تعاونی های اقتصادی و با حمایت دولت، نقش بزرگی در توسعه بخش مالی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه اراضی ملی یکی از چالش های اصلی پیش روی مردم فنلاند است، ابراز داشت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان قول مساعد برای رفع این مشکل با همکاری اداره کل داد. مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن با پیگیری فرماندار فین این مشکل بزرگ مردم در آینده نزدیک حل خواهد شد.


4f93304f f3fb 49e8 bc17 72e7ce717215 خبر خاکستری


وزیر کشور قول داد در روزهای آینده اعتبارات لازم برای مرمت خانه های زلزله زده فین و سایه کوش را اعلام کند.

وی در خصوص کندی ساخت و ساز ساختمان های مسکونی آسیب دیده از زلزله خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم خانه های تخریب شده در زلزله سال گذشته تا زمستان تکمیل شود. بسیاری از استان ها در کمترین زمان ممکن اعتبارات زلزله را جذب کرده اند اما روند جذب اعتبارات زلزله در استان هرمزگان متاسفانه به کندی پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه دغدغه مردم فین در فصل زمستان است، افزود: در این خصوص با وزیر کشور صحبت کردم و مقرر شد در روزهای آینده اعتبارات مربوط به بازسازی شهر فین تامین شود. خانه های آسیب دیده زلزله در فین و سایهوش به استان هرمزگان ارسال می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه فین پتانسیل تبدیل شدن به یک قطب کشاورزی را دارد، گفت: ایجاد قطب های صنعتی برای تحول کشاورزی علاوه بر اشتغال زایی موجب ارزش افزوده و ایجاد سرمایه در منطقه می شود که این امر موجب می شود بهبود عملکرد اقتصادی منطقه

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بخش فنلاند هنوز بررسی نشده است، تصریح کرد: بوم گردی می تواند عاملی برای رونق بخش فنلاند باشد و می توان گفت تا زمانی که عوامل توسعه گردشگری در این منطقه کار کنند، ایجاد سرمایه و توسعه اقتصادی منطقه و جامعه از آن بهره مند خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه اجرای پروژه های بزرگ در فین پیش بینی می شود، گفت: در حال حاضر برخی از مشکلات مردم فوریت دارد و لازم است روسای دستگاه های اجرایی چاره اندیشی کرده و تدابیری اتخاذ کنند. بلافاصله. مستقیما.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: همه موضوعات مطرح شده از طریق روسای دستگاه های اجرایی را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید