وضعیت استان بوشهر پس از یک عملیات بزرگ اقتصادی / بوشهری ها به دهان ضد انقلاب زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. یکی از بزرگترین مشکلات اقتصادی کشور بحث یارانه کالاهاست که سال هاست بی نتیجه مانده است.

دولت روشی ابتدایی برای پرداخت یارانه کالاهاست، هرچند برای کمک به فقرا و فقرا پول می دهد و در واقع منافع آن به جیب مردم می رود، زیرا در این روش به فردی که بیشترین مصرف را دارد در واقع یارانه پرداخت می شود. که با عدالت همخوانی ندارد.

آیت الله رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم به مشکلات اقتصادی پیش روی دولت از همان ابتدا پرداخت و از اقدامات دولت برای جبران کسری 45 هزار میلیارد تنی دولت قبل خبر داد.

کسری 450 هزار تنی دولت روحانی که در دولت اصلی جبران شد

652+%DA%AF%D9%81%D8%AA+%D9%88+%DA%AF%D9%88%DB%8C+%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87+%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C+%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3%DB%8C خبر خاکستری

آیت الله رئیسی کسری بودجه را یکی از مشکلات دولت برشمرد و گفت: دولت با کسب درآمدهای خود کسری بودجه 450 هزار میلیارد تومانی را جبران کرده است. اگرچه خیلی ها در ابتدا گفتند که می خواهید با این کسری بودجه چه کار کنید، اما همه چیز انجام شد.

وی در تشریح اقدامات دولت برای بهبود یارانه کالاهای اساسی گفت: برخی از کارشناسان اقتصادی پیش بینی کردند که تورم از 40 درصد به 60 درصد برسد، اما اخیراً تورم را کاهش داده ایم. دادند و اصلاح آن را لازم دانستند.


نظام یارانه ها و نحوه توزیع ارز ترجیحی باید اصلاح شود

وی خاطرنشان کرد: از ابتدا مشخص بود که ارز ترجیحی یا تعیین قیمت دو یا چند ارز مشکلات جدی برای کشور ایجاد می کند و دولت قبل نیز اندکی بعد متوجه این موضوع شد. پس از حذف این ارز، در نهایت به 6 تا 7 کالای اساسی تقسیم شد و اگر در زمانی که نرخ ارز 12 هزار تومان بود، با دقت مدیریت می شد، امروز بسیار ارزانتر بود.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: ارز ترجیحی تولید را تهدید می کند و منجر به افزایش واردات و همچنین کاهش بهره وری می شود که فساد، رانت خواری و تبعیض را به دنبال دارد. حتی در برخی موارد به مسئولان و اقتصاددانان امتیاز صید داده شده است و من در این زمینه با پرونده های زیادی در قوه قضاییه مواجه بوده ام. در حالی که دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی باید کالاهای اساسی وارد می کردند، کالاهای دیگری وارد می کردند و یا ارز را رایگان می فروختند و پرونده حاج قربانعلی و ماشین سازی تبریز یکی از موارد شناخته شده در این زمینه است.

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، روند حذف ارز ترجیحی علیرغم صحبت های برخی افراد، دردسرهای زیادی را به همراه داشته و نگرانی های زیادی در مورد آینده این طرح و تاثیر آن بر قیمت ها وجود داشته است. که جراحی اقتصادی نامیده می شود، با تلاش و رنج کمتر به ثمر خواهد نشست.

مردم استان بوشهر نیز از این قاعده مستثنی نبودند و از ابتدا با حفظ آرامش از بروز تنش جلوگیری کردند و با وجود برخی ناهماهنگی ها صبور بودند تا اینکه این طرح جامع پایه های اقتصاد کشور را پایه گذاری کرد. فرم هایی برای میوه دادن

بر اساس گزارشات میدانی دریافتی از بوشهر، وضعیت تمامی نقاط و مغازه های بوشهر عادی بوده و به استثنای برخی مغایرت ها در عرضه و تحویل کالا در برخی از مغازه ها، مشکلی وجود ندارد.

خبر خاکستری

پس از تغییر قیمت ها و با توجه به این امید که برخی متخلفان به وضعیت نگاه می کنند، اما مردم با احتیاط نسبت به این تحرکات واکنش نشان دادند و در دام ضدانقلاب که مدام وضعیت کشور را نشان می داد، نیفتند.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: قوه قضائیه باید به عنوان نمونه با مشعل های بازار برخورد کند.

72226561851 376 خبر خاکستری

آیت الله صفایی بوشهری گفت: قوه قضائیه باید با متخلفانی مانند قاچاقچیان، کلاهبرداران و غیره که با ارتکاب تخلفات فضای اقتصادی و بازار را تحریک می کنند، برخورد قاطع و آموزنده داشته باشد تا این فرد جرات ظلم به مردم را داشته باشد.

با اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) چند نفر از افراد مرتبط با ضدانقلاب که قصد برهم زدن فضای آرام استان بوشهر را داشتند، دستگیر شدند.

فرماندار تنگستان: مردم نگران تحویل کالاهای اساسی نباشند/ مردم در معرفی متخلفان همکاری کنند.

فرماندار تنگستان در گفتگوی مستقیم با مردم به آنها اطمینان داد که برای تحویل کالا مشکلی وجود ندارد و مردم باید آرامش خود را حفظ کنند.

خبر خاکستری


لزوم فعال سازی گشت های نظارتی و بازرسی؛ تا زمانی که یارانه ارتقا پیدا نکند، عدالت اقتصادی وجود نخواهد داشت

امام جمعه هرموج تا زمانی که یارانه ها ترویج نشود از عدالت آگاهی ندارد و مردم را به همکاری دولت برای اجرای طرح حذف ارز ترجیحی کالا فراخواند.

7079435237423capark94 0028 خبر خاکستری

امام جمعه دشتی گفت: تا یارانه ها ترویج نشود و به توده مردم نیاید خبری از عدالت اقتصادی نیست.



حجت الاسلام زاهدوست، امام جمعه هرمج گفت: سیاست پولی ترجیحی یک اشتباه استراتژیک در تاریخ اقتصاد کشور بود و در گذشته لطمات جبران ناپذیری به حراج 18 میلیارد دلاری منابع ارزی و 60 تنی طلای بانک مرکزی وارد کرد. ذخایر.”

دستگیری عناصر ضدانقلاب که با ایجاد تجمع غیرقانونی قصد تخریب شهر برازجان را داشتند

صبح امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت تعدادی از عناصر مرتبط با ضدانقلاب در فضای مجازی فعال بودند که با فراخوان های ساختگی و تجمعات غیرقانونی به نام اعتراضات مردمی به نفع ضدانقلاب قصد شورش در شهر برازجان را داشتند. پلیس دستگیر شدند.

دستگیری عوامل و عوامل ضدانقلاب در شهر بوشهر

پیگیری نظارت بر فضای مجازی و اقدامات اطلاعاتی؛ تعدادی از فرصت طلبان و عناصر وابسته به جریان ضد انقلاب؛ طراحان، تولید محتوا و انتشار فراخوان تجمع غیرقانونی در فضای مجازی برای سوء استفاده، تحریک و ربودن افراد در منطقه چگادک بوشهر توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.



بیانات امام جمعه برازجان

601113980109000371 Test PhotoN خبر خاکستری
پس از این حادثه، امام جمعه برازجان در بیانیه ای ضمن تشکر گفت: مردم هوشیار باشند و در خاک دشمن بازی نکنند/ ضد انقلاب به دنبال سوء استفاده از مردم در تجمع اعتراضی برازجان است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: ضدانقلاب از موج رسانه ای علیه مردم و نظام دل خوشی ندارد و اکنون با فراخوان قصد دارد مردم را به خیابان بکشاند و هرج و مرج ایجاد کند که به استان بوشهر و دشتستان کشیده شده است. آنها قصد دارند مردم برازجان را به خیابان بکشانند، اما نمی دانند مردم این شهر باهوش تر از فریب دگراندیشان هستند.
صبح امروز نیروهای امنیتی و انتظامی افرادی را دستگیر کردند که با اصرار به تجمع در برازجان که مرتبط با ضدانقلاب بودند و ماموریت داشتند با درخواست های متعدد مردم را به خیابان ها بکشانند و اموال عمومی را مزاحم و تخریب کنند.

مشت مردم بر لبان ضدانقلاب
بر اساس بیانیه این گروهک ها، شورشیان از مردم برای مقابله با اقدامات دولت به تجمع در بازار بزرگ برازجان دعوت کردند و مردم برازجان عمداً مشت به دهان این ضدانقلاب زدند.


خبر خاکستری

امروز شرایط مغازه ها در استان بوشهر کاملا عادی است و با رفع مشکلاتی که در اولین روز تصویب قانون لغو ارز ترجیحی کالاهای اساسی وجود داشت، مدیریت توزیع کالاها به تدریج بهبود می یابد. .


مبارزه با انباشت کالا در استان بوشهر / کشف 2500 لیتر نفت ذخیره شده در جنوا

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) شهر ژنو از کشف محموله ۲۵۰۰ لیتری نفت ذخیره شده در این شهر خبر داد.


کشف 2500 لیتر نفت ذخیره شده در جنوا

سرهنگ شهسوار حاجی پور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه فارس در جنوا گفت: 500 لیتر روغن خوراکی در گناوه کشف شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید