وضعیت تئاتر کرج خوب نیست/ کمبود امکانات در سالن های نمایش


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895766

وزیری بیان کرد: مسئولان باید از آثار درخشان هنرمندان حمایت کنند و زمینه اجرای آنها را در شهرهای بزرگ فراهم کنند تا این گروه ها هنر خود را در سراسر کشور ببینند و به رسانه ملی راه پیدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، رستین وزیری هنرمند 10 ساله تئاتر البرز که در نمایش پنج نفره خوش درخشید و توانست از مدیر کل فرهنگ و رهبری استان، مسئولین و مسئولین و مسئولین، ارزیابی عالی کسب کند. متولیان فرهنگی خبرنگار ما به سراغ این هنرمند شهر کوچک رفت و با او گفت و گوی صمیمانه ای داشت.


خودتان را معرفی کنید و چگونه وارد عرصه هنر تئاتر شدید؟

من رستین وزیری از اعضای گروه ردپا پاسارگاد هستم، در نمایش پنج تنی به نویسندگی مرحوم فخرالسادات عطاری و بازنویسی و کارگردانی شایان فلاحیان و کارگردانی احسان فلاحیان در شهریور کرج بازی کردم.

همه بازیگران و عوامل نمایش زیر 18 سال هستند و جا دارد از کارگردان شایان فلاحیان تشکر کنم که در این مدت با ما بسیار دلسوز بود و برای ایفای نقش من زحمت کشید.

مهمترین مشکل کارگردان این بود که در این شرایط عزیزشان گم شد و مراسم سوم مادربزرگشان شب اول اجرا بود و خود کارگردان هم در این نمایش ایفای نقش کرد اما این موقعیت تاثیری در جایگاه بازیگری او نداشت. و اجرا را به درستی مدیریت کردند.چون نمایشنامه توسط مادربزرگ مرحومشان نوشته شده بود و این نمایش برای همیشه به یادگار ماندن آخرین اثر مادربزرگ روی صحنه رفت.

من به شخصه وقتی با گروهمان به تماشای تئاترهای مختلف می روم خسته می شوم، اما توجه به ریتم و شناخت جلوه های بصری یکی از اتفاقات نمایش بود.

من به خاطر علاقه ای که به تئاتر داشتم وارد این هنر زنده شدم و چهار ماه است که به طور جدی در این زمینه فعالیت می کنم.

6148b8fc faeb 482d 8028 2bbd2c83a2c6 خبر خاکستری


شما یکی از بازیگران کوچک نمایش پنج تنی بودید که در آن درخشیدید، کمی از بازی خود در آن نمایش بگویید؟

تجربه بسیار خوبی بود و من به خاطر اعتقادی که دارم این نمایش را خیلی دوست دارم و در سنین پایین توانستم این نمایش را به خوبی درک کنم و گاهی به سختی می توانستم جلوی اشک هایم را بگیرم.

استقبال تماشاگران بعد از اجرا و تشویق مسئولان، بازیگران و کارگردانان حرفه ای که برای تماشای اجرای ما آمده بودند واقعاً مرا تشویق کرد.


آیا دوره بازیگری را گذرانده اید؟

استعداد من غریزی است، اما اکنون در دوره های آموزشی شرکت می کنم.


در چه آثاری شرکت کرده اید؟

با استاد احسان فلاحیان در نمایش دشت تاول در موزه دفاع مقدس تهران، کمدی درد زندگی در مرکز رشد کرج و اجرای پنج تنی که اخیراً ارائه شده بازی کردم.

8121b3ad 6cad 4cd3 9884 f21ad68cb40e خبر خاکستری


دوست دارید تا کجا در این هنر پیش بروید؟

برای خودم و هنر دوستانم آرزو دارم که در این هنر به بالاترین مقام برسیم.


مهم ترین مشکل هنرمندان تئاتر البرز چیست؟

در این دوره واقعاً کمبود امکانات در سالن ها از جمله نور وجود داشت.


چه انتظاری از مسئولین دارید؟

از مسئولان انتظار دارم به این هنر زنده اهتمام بیشتری داشته باشند تا چراغ تئاتر شهر همیشه بدرخشد.

مسئولان باید از آثار درخشان هنرمندان حمایت کنند و زمینه اجرای آن ها را در شهرهای بزرگ فراهم کنند تا این گروه ها هنرشان را در سراسر کشور ببینند و به رسانه ملی راه پیدا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید