وضعیت قرمز در پرسپولیس; از ضربه بازیکنان تا پرونده غرامت جدید؛ پرسپولیس فعلا تعطیل است!

ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803547

وضعیت باشگاه پرسپولیس کاملاً به هم ریخته است و بازیکنان این تیم امروز به دلیل عدم وصول مطالبات خود دست به اعتصاب زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وضعیت باشگاه پرسپولیس کاملا نامشخص و به هم ریخته است و با وجود انتخاب مدیرعامل و کادر مدیریتی جدید، مشکلات این باشگاه نه تنها تمام نشده بلکه هر روز بیشتر می شود.

پرسپولیس از ابتدای فصل جاری به دلیل عدم انتخاب مدیرعامل در وضعیت نامناسبی قرار داشت و در نهایت وزیر ورزش هفته گذشته مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه را معرفی کرد. انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه برای رفع مشکلات روزافزون سرخ پوشان در نظر گرفته شده بود اما با وجود وعده های فراوان، درویش هنوز اقدام عملی انجام نداده است.

درویش با پیوستن به این باشگاه قول پرداخت معوقه بازیکنان را داد اما هنوز به وعده او عملی نشده است.

پرسپولیس از ابتدای فصل تاکنون تنها 20 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و در این مدت هیچ پاداشی به این تیم تعلق نگرفته است. به دلیل ظلم های جعفر سمیعی و مجید صدری دو مدیرعامل و سرپرست سابق باشگاه، سایر بازیکنان به وعده های رضا درویش مدیرعامل فعلی اعتماد ندارند.

در آخرین تمرین این تیم قبل از بازی با فولاد، مدیرعامل پرسپولیس در جمع بازیکنان حاضر شد و قول داد بین 10 تا 15 درصد قراردادشان را ظرف دو روز پرداخت کند اما این اتفاق رخ نداد. در واکنش به این اتفاق بازیکنان تیم پرسپولیس در اعتراض به پرداخت نشدن مبلغ قراردادشان در تمرین امروز شرکت نکردند.

پرسپولیس پس از سه روز استراحت قرار بود صبح امروز در غیاب مهدی ترابی، وحید امیری، میلاد سرلک، فرشاد فرجی و کمال کامیابی نیا که در اردوی تیم ملی حضور دارند و منوچهر صفروف و وحدت حنانوف تمرینات خود را آغاز کند. که در سفر هستند از امروز شروع کنید اما وعده مدیران باشگاه محقق نشد و همین باعث شد سایر اعضای تیم در تمرین شرکت نکنند و دست به اعتصاب بزنند.

بازیکنان پرسپولیس طبق برنامه امروز در محل تمرین حاضر شدند اما طبق انتظار از برگزاری تمرین خودداری کردند.

در حالی که تمام اعضای کادر فنی در ورزشگاه حضور داشتند و حتی بازیکنان آماده تمرین بودند و برخی از آنها حتی تنیس فوتبال هم بازی می کردند اما ناگهان نظرشان تغییر کرد و به یحیی گل محمدی گفتند چرا که باشگاه عهدش را زیر پا گذاشت و نشد. پرداخت می شود و نمی خواهید تمرین کنید.

در این بین تصمیم سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ ها جالب تر و عجیب تر از بقیه بود. از بین بازیکنان تنها سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان در تمرین حضور نداشت و گفته می شود حتی تماس او با برخی بازیکنان باعث شد تا بقیه تصمیم بگیرند امروز تمرین نکنند. حسینی پیش از این از وضعیت باشگاه در محوطه مختلط ورزشگاه آزادی گلایه کرده بود.

مدیرعامل پرسپولیس به اعضای تیم اعلام کرده که پیگیر پرداخت مطالبات است اما هنوز مشخص نیست این پول چه زمانی تامین می شود و هیچ فردی در باشگاه پرسپولیس پاسخگوی این وضعیت نیست.

باید دید واکنش پرسپولیس به این اتفاق چه خواهد بود.

* پنجره بسته است، بسته تر می شود!

از طرفی پرونده های ریز و درشت داخلی و خارجی و موارد نامناسب عرصه را بر باشگاه پرسپولیس تنگ کرد. با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات زمستانی به دلیل بدهی 96 هزار دلاری اوساگونا، حالا خبر می رسد که پرونده آنتونی استوکس، دیگر مهاجم خارجی قرمزها به پایان رسیده و پرسپولیس به پرداخت غرامت به مهاجم ایرلندی محکوم شده است.

آنتونی استوکس، یکی دیگر از وکیل خارجی سابق تیم نیز 84000 دلار غرامت به همراه 5 درصد سود سالانه خواست. نامه ای که پرسپولیس از آن بیم دارد با موافقت فیفا مبنی بر بسته نگه داشتن پنجره نقل و انتقالات به دردسر جدیدی برای فیفا تبدیل شود و یحیی گل محمدی نتواند بازیکنان مورد علاقه خود را به خدمت بگیرد. اگر باشگاه پرسپولیس نتواند درخواست او را پرداخت کند، طی چند روز آینده با نامه فیفا مواجه خواهد شد تا مشکلات جدیدی به رضا درویش اضافه شود.

نکته جالب اینکه پرسپولیس با وجود بسته بودن پنجره فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد و چند روز پیش با ارسال نامه ای به باشگاه گل گهر خواستار کار سعید صادقی و مجید تیکدری شد.

اما باشگاه گهر گهر با انتقال این دو بازیکن موافق نیست. وی با این درخواست مخالفت کرد چرا که با توجه به اهمیت برگزاری مسابقات در نیم فصل، مدیران باشگاه قصد دارند با حفظ مسیر فعلی تیم را در حضور بهتر و قدرتمندتر تقویت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید