وظیفه دستگاه ها کارآفرینی نیست و باید از مردم حمایت کنند.

زمان: 21:45
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778099

نظری گفت: نهادهای ما نباید مسئولیتی داشته باشند و نباید به نمایندگی از مردم فعالیت کنند ، بنابراین نهادها وظیفه حمایت از مردم را بر عهده دارند و استاندار باید پشتیبان و رهبر آنها در خدمت به مردم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم وداع امشب و ارائه استاندار خراسان رضوی که در سالن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد ، اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که به مردم خدمات رسانی کرد. و اسلام مقدس.

وی افزود: من صمیمانه ، صمیمانه ، با عشق و صمیمانه از امام رئوف و ولی نعمت ما تشکر می کنم که افتخار خدمت مجدد در این استان و شهر را نصیب من کردند و در این مدت آنها به طرق مختلف به من لطف و محبت کردند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: من به طور داوطلبانه این مسئولیت را بر عهده نگرفته ام ، اما نذر کرده ام که با کسی که در ارتباط با این پذیرش این موضوع به من مراجعه کرده ، مخالفت نکنم.

وی افزود: شرایط بسیار دشوار بود ، اما اگر این اتفاق بیفتد ، من آن را با عشق می پذیرم و هرگز تشنه قدرت نخواهم بود ، اما هنوز از خدمات در این استان سپاسگزارم.

نظری تاکید کرد: معتقدم بسیاری از مشکلات و حتی همه مشکلات با اتصال به هشتمی که دارم قابل حل است و این را در همه صحنه های مختلف در طول خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی احساس کردم.

وی افزود: مسیری که طی چند سال اخیر در این استان طی شده است هیچ تفاوتی با استان های دیگر ندارد اما منبع غنی معنویت استان را بدون نعمت خود ترک نکرده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: بنابراین ، نباید کار خاصی انجام دهیم ، زیرا آنچه در ذات نظام مقدس اسلامی و جمهوری و اسلام وجود دارد ، که با به کارگیری آنها در راه پیشرو ، قطعاً تأثیرات بسیار مثبتی بر جامعه خواهد داشت. و خدمات “مردم به آن نیاز خواهند داشت.

وی افزود: با راهنمایی دانشمندان عزیز و ارزشمند ، قطعاً بنیان معنوی سیستم تقویت می شود و نتایج خوبی برای مردم به دنبال خواهد داشت.

نظری خاطرنشان کرد: اعتماد قوی به حضور مردم در همه عرصه ها از جمله امنیت و اقتصاد همه موانع را برطرف می کند.

وی افزود: دستگاه های ما نباید از طرف مردم مدیریت و کار کنند ، بنابراین دستگاه ها وظیفه حمایت از مردم را بر عهده دارند و استانداری باید دستگاه هایی را که به مردم خدمت می کنند ، نگهداری و هدایت کند.

استاندار خراسان رضوی اذعان داشت: خراسان رضوی از زمان وجود امام هشتم دارای مزایای بیشماری مانند مرزها ، انرژی باد ، کشاورزی و نیروهای متخصص جوان است.

وی افزود: اگرچه برخی از دوستان می گویند شما در زمان بدی مسئولیت را بر عهده گرفتید ، من مفتخرم که مسئولیت مشکلات را بر عهده می گیرم زیرا ملت ما ثابت کرده است که می تواند در شرایط سخت به اهداف بزرگی برسد و ما بخشی از این ملت هستیم و خواهیم در خدمت آنها باشد

نظری گفت: بنابراین پس از اتکال به خدا و اتکا به آقا علی بن موسی الرضا ، با اتکا به انرژی و توان مردم این استان ، کار را انجام می دهیم و ما مسئولان باید در خدمت باشیم حرکات مردم

وی افزود: امیدوارم با حضور گسترده مردم و جوانان مان بتوانیم زمان زیادی را صرف بازکردن افق در همه زمینه ها کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: از بخش دولتی می خواهم آمادگی کامل برای ارائه برنامه ها و پیشنهادات خود را داشته باشد.

وی افزود: رویکرد استاندار خراسان رضوی این است که نباید به جامعه ما و استان ما اجازه داده شود در هر منطقه دچار التهاب شوند.

نظری تاکید کرد: مراکز استانها نباید متوقف شوند و باید حرکت کنند ، مانند واحدهای نیمه فعال در شهرهای صنعتی خراسان رضوی که امکانات معلق هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید