وعده بت پرست ابراهیم برای افزایش دستمزد مستمری بگیران

وعده بت پرست ابراهیم برای افزایش دستمزد مستمری بگیران

همچنین با افزایش دستمزد بازنشستگان، تعداد افرادی که از این دستمزدها بهره مند می شوند افزایش می یابد و این ممکن است منجر به تقاضای بیشتر برای کالا و خدمات شود. به همین دلیل افزایش دستمزد بازنشستگان می تواند یکی از عوامل مهم برای تحریک رشد اقتصادی باشد.

همچنین با افزایش حقوق بازنشستگان، تعدادی از افرادی که به دلایل مختلف نمی توانند به کار خود ادامه دهند و متقاضی مستمری هستند می توانند به این روند بپیوندند. از این طریق می توانند فرصت های شغلی جدید را فراهم کنند و فرصت های شغلی بیشتری را برای جوانان ایجاد کنند.

سرانجام دولت تسلیم شد و حقوق بازنشستگان را افزایش داد. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را افزایش دادند. خبرها حاکی از آن است که میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان دولت 50 درصد است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در فروردین ماه خبر داد. بر اساس محاسبات سازمان بیمه های اجتماعی تا پایان اردیبهشت 50 هزار میلیارد تومان پرداخت می شود. آیا افزایش دو میلیونی حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه صورت می گیرد؟

سورپرایز ویژه برای بازنشستگان
سید صولت مرتضوی در حاشیه هیات دولت در نشست با خبرنگاران درباره افزایش حقوق بازنشستگان گفت: حقوق تامین اجتماعی مستمری بگیران و حق نفقه دولتی و حق مسکن فرزندان آنها نیز اضافه، ابلاغ و اعمال شد. به حقوق آوریل خود.

وی افزود: از روز گذشته پرداختی های بیمه بازنشستگان با احتساب حقوق فروردین ماه انجام شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس محاسبات سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه 50 هزار میلیارد تومان پرداخت می شود.

مرتضوی ایجاد سامانه را یکی از وظایف وزارت کار در موضوع کالابرگ برشمرد و بیان کرد: این سامانه در سراسر کشور ایجاد شده و حدود 50 هزار واحد صنفی به این سامانه متصل هستند. وی یادآور شد: برآورد می شود هر فروشگاه روزانه حدود 20 تراکنش در یک بازه زمانی 25 روزه داشته باشد و رئیس جمهور نسبت به عرضه محصول بسیار مصمم است و به محض تامین منابع و اطلاع رسانی، بستر آماده اجرا می شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره بیمه کارگران ساختمانی گفت: در خصوص بیمه کارگران ساختمانی تقریبا در بهمن ماه سال گذشته مجلس طرحی را تصویب کرد و به دولت ابلاغ شد. خود مجلس قوانین و مقرراتی را تحت عنوان طرحی در مورد بیمه کارگران ساختمانی ارائه کرده است. حالا می دانیم که خود نمایندگان مردم طرح اصلاحی داده اند. امیدواریم آنچه خوب و مصلحت است تصویب شود. هر چه قانون شود ما آن را اجرا می کنیم.

وی ادامه داد: گاهی اوقات در بحث بیمه مردم تصور می کنند که خود دولت قانون را تصویب می کند یا این یک آیین نامه دولتی است، در حالی که همه اینها بر اساس آیین نامه ها و مصوبات شورای اسلامی است که تشریفات قانونی را طی کرده و انجام شده است. به دولت ابلاغ شده است. رئیس جمهور نیز برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است. حالا اگر مجلس با برنامه ای که در دستور کار دارد اصلاحاتی انجام دهد ما هم اجرا می کنیم.

نحوه محاسبه عیدی سال 1402 مستمری بگیران تامین اجتماعی و مستمری بگیران تامین اجتماعی مانند سال های گذشته; با این توضیح که هر ساله در بهمن ماه هیأت وزیران جلسه ای تشکیل می دهد که در آن مبالغ عیدی سربازان کشوری و لشکری، مستمری بگیران کشوری و لشکری ​​و میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران زیر تامین اجتماعی تعیین می شود. تعیین و تصویب شد.بایرم این گروه ها بر اساس این مصوبه پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید