وعده جدید وزیر آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی معلمان

وعده جدید وزیر آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی معلمان

یوسف نوری روز سه شنبه در سفری کوتاه به استان اردبیل گفت: طرح رتبه بندی معلمان دولت قبل در مدت سه سال حدود 20 هزار میلیارد تن اعتبار داشته است اما دولت فعلی در 1.5 سال گذشته 38 هزار میلیارد تن اعتبار داشته است. ارائه شده است.

وی با اشاره به پیش بینی حدود 30 هزار میلیارد تن برای اجرای این طرح در سال آینده، افزود: این میزان اعتبار تقریباً 3.5 برابر بودجه و وام دولت قبل خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: توزیع این میزان اعتبار و توجه جدی به رسیدگی به مشکلات معیشتی معلمان نشان از توجه جدی دولت، مجلس و هیات امنا به معلمان دارد.

وی گفت: در این طرح به نخبگان فعال در آموزش و پرورش، مناطق کم برخوردار، مدارس ابتدایی و استثنایی توجه جدی می شود و حتی کادر اداری درگیر از اجرای این طرح بهره مند می شوند.

نوری افزود: آیین نامه این طرح نوشته شده و برخی از ایرادات در حال رفع است و طبیعتا نیاز به دو مرحله بررسی دارد و در صورت رفع ایرادات و رضایت کارشناسان، اجرای این طرح از نیمه دوم سال جاری خواهد بود. سال گذشته
امتحانات مدرسه شخصی خواهد بود
وزیر آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد که امتحانات خردادماه برای مدارس حضوری برگزار می شود، زیرا ستاد کل کشور محدودیتی برای برگزاری کلاس ها و امتحانات اعلام نکرده است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی چه در کلاس و چه در جلسات امتحانی و قدردانی از تلاش های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مدیریت صحیح تاج در سطح جامعه، از معلم و تدریس 24 ساعته تقدیر کرد. خدمات ترکیب در سراسر کشور ..

نوری افزود: تاکنون هیچ کلاس و مدرسه ای در کشور به دلیل ابتلای بیش از حد و یا شیوع کرونا تعطیل نشده است و آموزش به صورت حضوری انجام می شود.

وی همچنین گفت: شیوع تاج گذاری در ابعاد مختلف مشکلاتی را برای مردم به ویژه معلمان و دانش آموزان ایجاد کرد که بیشترین تأثیر را در بعد آموزشی داشت و در صورت آگاهی کامل والدین نسبت به این عوارض فرزندان خود را به سمتی سوق می دهند. دقیقه. “مدرسه را از دست نده.

وزیر آموزش و پرورش خواستار مشارکت و همکاری مدیریت مدرسه و اولیا و مربیان برای مقابله با بیماری عروق کرونر شد و افزود: باید شرایط برای حضور دانش آموزان مبتلا به بیماری های زمینه ای در مدارس فراهم شود. در فاصله بیشتر از سایر دانش آموزان و به پنجره باز و با تهویه مناسب سر کلاس حضور داشته باشد.
معلمان و دانش آموزان باید در کلاس صبورتر باشند
وزیر آموزش و پرورش همچنین از همه معلمان و دانش آموزان خواست پس از دو سال غیبت از این فضا برای حضور در کلاس صبورتر باشند و گفت: دانش آموزان به وضعیت جدید آموزش مستقیم عادت ندارند زیرا بیش از دو سال از آن زمان می گذرد. پس از آن کلاس درس و فضای مدرسه بسیار دور بوده است.

وی گفت: در چنین شرایطی ممکن است برخی رفتارها به دلیل دوری دانش آموزان و معلمان و همچنین حضور دانش آموزان در کلاس درس خانگی و غیرحضوری رخ دهد.

وی معلمان را صبور و صبور عنوان کرد و از همه کادر آموزشی خواست تا صبور باشند و ادامه داد: معلمان باید با صبر و حوصله بیشتری با دانش آموزان مواجه شوند و نباید شاهد تحرکات هیجانی در هر دو طرف باشیم چرا که قطعا این رئیس آموزش و پرورش است. «و شاگردان مردمی صبور و صبور هستند.
92 درصد دانش آموزان در کلاس های حضوری شرکت می کنند
وزیر آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد: طبق آخرین آمار تا هفته اول هفته جاری 92 درصد دانش آموزان در کلاس و مدرسه به تحصیل ادامه داده اند و مدارس به طور کامل باز است.

وی با بیان اینکه هشت درصد باقیمانده غیبت دانش آموزان مربوط به پایه دوازدهم است، گفت: دوره حضور و غیاب این دسته از دانش آموزان در این مقطع از سال تحصیلی به پایان می رسد و شروع به مطالعه برای مسابقات می کنند و امتحانات در پایان سال تحصیلی برگزار می شود. سال تحصیلی سال

نوری همچنین افزود: هیچ فردی در کلاس حضور ندارد، کسانی هستند که نگران سلامتی خود هستند و باید به دغدغه هایشان رسیدگی شود. اما بدون آسیب ادامه دهید.

وزیر آموزش و پرورش در بیست و پنجمین سفر استانی خود برای بازدید از شهرستان آستارا و استان گیلان وارد اردبیل شد و در فرودگاه اردبیل نیز دیدار کوتاهی با استاندار اردبیل داشت.

دیدگاهتان را بنویسید