وعده جدید وزیر آموزش و پرورش برای رتبه بندی معلمان

وعده جدید وزیر آموزش و پرورش برای رتبه بندی معلمان

صادق ستاری فرد درباره پرداخت مزایای رتبه اول به معلمان گفت: 80 درصد معلمان در ماه گذشته به همراه هشت ماه معوقه مزایای رتبه اول خود را دریافت کردند.

وی افزود: 20 درصد باقیمانده معلمان تا پایان آذرماه از مزایای 9 ماه گذشته برخوردار خواهند شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از مناطق و استان ها خواسته ایم تا روز چهارشنبه 25 آذرماه نسبت به صدور احکامی اقدام کنند تا بتوانیم حقوق در کنار مزایای این ماه را پرداخت کنیم. مزایای رتبه بندی نیز ساخته شده است.

ستاری فرد یادآور شد: تاکنون 744 هزار حکم کمک فرهنگی صادر شده است.

وی همچنین بیان کرد: همچنین بخشنامه ای در خصوص اجرای آخرین صلاحیت آموزشی معلمان صادر شد که در قانون رتبه بندی نیز لحاظ شد.

آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از چندین سال مطالبه گری فرهنگیان در دولت سیزدهم 21 تیرماه امسال ابلاغ شد. این مصوبه در 24 مرداد ماه سال جاری پس از رفع ایرادات مطرح شده در کمیسیون تلفیق مجلس نهایی شد.

وزیر آموزش و پرورش 31 مرداد اعلام کرد که سامانه سنجش معلمان از امروز باز است و همکاران می توانند به صورت آزمایشی کار کنند اما این سامانه از 5 مرداد ماه به صورت رسمی فعال می شود.

همچنین یوسف نوری 3 مرداد اعلام کرد: دولت با تلاش بی وقفه نظام رتبه بندی را معرفی کرده و در این راستا به زودی مبالغی به حساب معلمان مشمول طرح واریز می شود.

بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش حدود 810 هزار معلم در رتبه بندی فرهنگیان قرار می گیرند.

همچنین به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش در 8 مرداد ایرنا رتبه بندی معلمان به مرحله پرداخت رسیده است.

در همین راستا یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ۲۵ آبان ماه اعلام کرد: مصوب شد تمامی معلمان مشمول پرداخت امتیازات رتبه اول رتبه بندی شوند تا در برنامه بررسی و بررسی شود. سازمان بودجه

وی افزود: رتبه بندی معلمان برای تعداد زیادی انجام می شود، در واقع 72 هزار مستمری بگیر حدود 970 هزار نفر را شامل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید