وعده خلف مبنی بر انجام تعهدات مشترک برخی سازمان ها با کمک کنندگان، انگیزه کار را از بین می برد


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883794

جوکار بیان کرد: عدم انجام تعهد سازمان ها به فرهنگ حسنه فعالیت های خیریه لطمه می زند و انگیزه خیرین عزیز را از بین می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد صالح جوکار رئیس کمیته امور داخلی و شوراهای شورای اسلامی کشور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اینکه خیرین در کشور فعالیت های زیادی در راستای خدمت به مردم انجام داده اند، گفت: خوشبختانه خیرین در سطح کشور فعالیت های زیادی انجام داده اند. چون مشکلات مردم حداقل اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

وی یکی از مشکلات امروز کشور و ناتمام ماندن برخی پروژه ها را بی توجهی بخش دولتی به انجام وظایف محوله عنوان کرد و افزود: بسیاری از پروژه ها توسط خیران و دولت ساخته می شود و خیر 50 درصد آن را محقق کرده است. متأسفانه بخش دولتی هیچ اقدامی نکرده و این مشکل در برخی از مناطق کشور به چالش تبدیل شده است.

جوخار افزود: در این راستا یکی از وزارتخانه هایی که در صورت مشارکت صحیح و به موقع شاهد حل مشکلات مردم در بسیاری از مناطق کشور خواهیم بود، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که متأسفانه در ساخت و تجهیز بیمارستان ها وجود ندارد و کلینیک ها نیز اقدامات قابل توجهی انجام نداده اند و در این خصوص سوالی را از وزیر نیرو مطرح کردم.

رئیس کمیته امور داخلی کشور و شوراهای شورای اسلامی ادامه داد: وزیر بهداشت با حضور در کمیته بهداشت و درمان شورای اسلامی آماده پاسخگویی به سوال من بود که بهانه های ایشان نبود. راضی است و باید به وعده خود در صحن علنی مجلس در خصوص خلف عمل کند.

وی در پایان تصریح کرد: عمل نکردن به تعهد این وزارتخانه به فرهنگ حسنه کار خیر آسیب وارد می کند و انگیزه خیرین عزیز را از بین می برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید