وعده های محقق نشده برای افتتاح پروژه پارکینگ طبقاتی یاسوج

ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802263

در شرایطی که شهروندان یاسوجی در زمان افتتاح فاز اول پارکینگ طبقاتی از مشکل رفع ترافیک خبر داشتند اما این پروژه افتتاح نشد تا همچنان شهروندان با مشکل تردد در این شهر مبارزه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، با رشد و گسترش جمعیت و همچنین گسترش شهرها، هر روز بر تعداد خودروها و وسایل نقلیه افزوده می شود و تعداد زیاد خودروها در شهرها به ویژه شهرهای بزرگ، مشکلات زیادی است

یکی از مهمترین مشکلات مالکان خودرو و همچنین شهرداری و کارکنان مربوطه، فضای پارکینگ و ناکافی بودن پارکینگ ساختمان های تجاری و مسکونی برای خودروهای همه شهروندان است. با این حال راه حل بسیار خوبی برای حل این مشکل وجود دارد و آن پارکینگ های طبقاتی متنوع است.

از این نظر شهر یاسود پایتخت طبیعت محسوب می شود و به دلیل وجود امکانات پزشکی، بهداشتی و اجتماعی یکی از شهرهای مهم و مهاجرپذیر استان است و سالانه بر جمعیت این شهر افزوده می شود و این مشکل باعث می شود. ترافیک شهری و از سوی دیگر حاشیه نشینی در مجاورت شهر یاسوج دامنه مشکلات شهری از جمله ترافیک را افزایش داده است.

در همین راستا یکی از پروژه های مهم در مرکز استان که می تواند مشکلات ترافیکی را برطرف و مشکل را حل کند، پارکینگ پروژه پارکینگ با کمک های خیرین در میدان هفت تیر یاسوج است.

خورشیدیان در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص وضعیت روز یاسوج اظهار داشت: نوسانات قیمت سیمان و آرماتورها در ماه های اخیر باعث تاخیر در ادامه پروژه توسط پیمانکار شده و پیمانکار در این زمینه تعهداتی را متقبل شده است.

رئیس صندوق شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این پروژه در فاز اول تا پایان آذرماه اجرا می شود، گفت: در تلاش هستیم فاز اول این پروژه را تا پایان رمپ ورودی آذرماه به اتمام برسانیم. خبر اینجا)

اگرچه در آذرماه امسال وعده افتتاح فاز اول پارکینگ طبقاتی داده شد، اما این موضوع محقق نشد، بنابراین انتظارات شهروندان برای تحقق وعده ها همچنان پابرجاست و مشکل ترافیک یکی از مشکلات تلقی می شود. مشکلات مهم یاسوج

عدم تکمیل فاز اول پارکینگ طبقاتی یاسوج و افزایش جمعیت و خودروها در مرکز استان در کنار افتتاح نشدن پروژه های مهمی مانند پل سوم و چهارم بشار که می تواند نقش مهمی ایفا کند. نقشی در کاهش ترافیک، می تواند شهر یاسوج را به یکی از پرترددترین شهرهای استان تبدیل کند که کند بوده و وجود این معضل مشکلات مضاعفی از جمله کاهش هزینه، افزایش سوخت و در نهایت نارضایتی شهروندان را در پی خواهد داشت.

گفتنی است رئیس خیرین شهرستان بویراحمد به تماس های این پایگاه خبری برای پیگیری آخرین وضعیت پروژه این شهرستان پاسخی نداد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید