وقتی بوی عطر بهشتی در فضا می پیچید / چشم ها همچنان گریه می کنند #قهرمان ملی

ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797656

پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار ایرانی حاج قاسم سلیمانی که مصادف با دهه دوم فاطمیه است، شاهین شهر را پر از عطر بهشت ​​می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ هرچند در فراز و نشیب های انقلاب اسلامی، ماه هورداد به ماه حوادث معروف است و نهال نهضت که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خرداد 42 آن را کاشت، در بهمن ماه به ثمر نشست و پیروز شد. 1957، اما ادامه و تثبیت آن به ژانویه گره خورده است. دی ماه در سال های اخیر به یکی از شلوغ ترین ماه های سال برای ایرانیان به ویژه در مناسبت های مذهبی تبدیل شده است. پس از حماسه بزرگ 8 دی 1367، مردم با بصیرت ایران که از آن به عنوان روز احیای انقلاب و تثبیت جمهوری اسلامی تعبیر می شود، اتفاقات ناخوشایند دیگری را برای مردم به یاد ماندنی کردند، اما 13 دی ماه متفاوت است. تاریخ ایران و منطقه .غرب آسیا باقی مانده است.

روز تلخی که در صبح روز جمعه 13 دی ماه 1396 در آن روز رخ داد، رئیس جمهور وقت سازمان تروریستی آمریکا پس از شکست های مفتضحانه خود در منطقه بر خلاف تمامی قوانین انسانی و بین المللی، در اقدامی وحشیانه و بزدلانه. سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه. انترناسیونال بغداد از بین رفته و اثری بزرگ در قلب همه مردم ایران و مردم مظلوم منطقه بر جای گذاشته است، اثری جاودانه که جز با انتقام وحشیانه از عاملان آن سرد نخواهد شد.

دومین سالگرد شهادت این قهرمان ملت ایران مصادف با دهه فاطمیه است.

0fb24ec5 c785 4128 a251 6526fce58ab9 خبر خاکستری

اقشار مختلف انقلابیون و ایثارگران شاهین شهر اعم از زن، مرد، پیر و جوان در بعدازظهر سرد دی ماه 1400 در نبش میدان ولیعصر روبروی سپاه ناحیه مقاومت شاهین شهر به انتظار نشستند. این مکان در زمان مقدس اعزام شد. تعداد زیادی از رزمندگان عاشق روحل در جبهه های نبرد با دشمن بعث اسفند بودند. .

مردم انقلابی شاهین شهر امروز پس از گذشت بیش از سی سال بار دیگر در این مکان مقابل سپاه شاهین شهر تجمع کردند اما این بار نه برای بدرقه، بلکه برای خوشامدگویی به قافله قهرمانان گمنام وطن! ایستگاه صلواتی ایجاد شده مزین به تصاویر قهرمان وطن است که در زمستان سرد با نواختن گریه و مداحی با چای به استقبال منتظران می رود.

مهره های تسبیح روی هم غلت می خورد و با هرکدام خاطره پیرزن و پیرمردی که قاب تابلوی سردار دلا را در دست دارد جاری می شود. می گوید ما برای دیدار شهدا آمده ایم، اینها بچه های ما هستند که برای دفاع از کشور رفتند و در سنین پایین از شر دشمن محافظت کردند.

تعدادی از جوانان و نوجوانان دهه هشتادی با شور و شوق با زنجیر با لباس بسیجی و سربند یا زهرا (س) برای برگزاری مراسم به صف می ایستند و دو نفر دیگر برای اسفند زغال می زنند و چند نفر دیگر شاخه های گل بین مردم پخش می کنند. من مهربانی ها را در یک طرف بلوار و کمی جلوتر مسئولین شهر منتظرند.

f092364a 3d53 474b 8a17 307159667bee خبر خاکستری

با به صدا درآمدن آژیر ماشین، کامیون اسکورت حامل پیکرهای شهدا، جمعیت تکان می خورد، دل ها می تپد، اشک ها جاری می شود، عزاداران با گریه مادر غریب مدینه به استقبال مسافران بهشت ​​می روند و گل بر تابوت ها می ریزد. مادرش تابوت شهدا را می کشد چند نفری که در کنار تابوت شهدا ایستاده اند به کودکانی که روی دستان والدین خود به تابوت شهدا تکیه داده اند کمک می کنند تا بتوانند تابوت شهدا را زیارت کنند.

جمعیت همراه تریلر حامل پیکرهای شهدا به سمت سه راه فردوسی حرکت کردند. در طول راه که او عزاداری می کند، همه زمزمه می کنند. قهرمان مردم حاج قاسم سلیمانی است. و یک صدا مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می زند.

مادر شهید مفقودالاثر منتظر است تا کاروان شهدا با جمعیت برسد، به شهدا سلام می کند و به آنها سلام می کند، شهید گمنام را از شیشه ای بیرون می آورند و به دست مادر شهید می اندازند.جگرش شوش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید