وقتی راموس از درگیری فیزیکی نیمار و امباپه جلوگیری کرد!

امروز روزنامه اکیپ در گزارشی مدعی شد که اختلاف نیمار و امباپه که از فصل تابستان آغاز شده همچنان ادامه دارد و رابطه این دو کاملا سرد است. در آن زمان مدیران پاری سن ژرمن در حال بررسی شرایط فروش ستاره برزیلی بودند و نیمار معتقد بود امباپه چنین درخواستی داشته و علاقه مند به جدایی او از این باشگاه است.

تنش بین نیمار و امباپه در اوایل این فصل زمانی که این دو بازیکن بر سر یک پنالتی مقابل مون پلیه درگیر شدند، آشکار شد. پس از این اتفاق در جریان بازی، نیمار توییتی را در توئیتر در انتقاد از امباپه لایک کرد.

در متن این پیام آمده بود: «اکنون همه چیز علنی و رسمی است، امباپه در پاری سن ژرمن پنالتی خواهد گرفت و شکی نیست که این تصمیم در قرارداد او گنجانده شده است، زیرا در هیچ باشگاهی در دنیا نیماری وجود ندارد. شانس پنالتی از او سلب نمی شود . بنابراین به نظر می رسد امباپه مالک پاری سن ژرمن است.» متنی علیه امباپه که به نظر حرف های دل نیمار بود و مورد توجه او قرار گرفت.

در ادامه گزارش تیم آمده است که یک روز پس از بازی مقابل مون پلیه و در حین تمرین، مشاجره شدیدی بین امباپه و نیمار درگرفت تا جایی که سرخیو راموس و سپس مارکینیوس مجبور به دخالت شدند. لوئیس کامپوس (مدیر ورزشی) و کریستوف گوتیه (سرمربی) ابتدا سعی کردند جو را آرام کنند اما نتیجه ای نداشت اما با دخالت سرخیو راموس و سپس مارکینیوس در نهایت از درگیری فیزیکی این دو بازیکن جلوگیری شد.

اکیپ نوشت لیونل مسی نیز در روزهای بعد به طور جداگانه با امباپه و نیمار صحبت کرده و در نهایت همه این تلاش ها باعث شد که نه در بازی و نه در رختکن شاهد تنش و درگیری بین این دو بازیکن نباشیم. در حال حاضر یک آرامش موقت بین این دو بازیکن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید