وقتی ستاره پرسپولیس شوکه می شود: اصلا انتظارش را نداشتم!

وقتی ستاره پرسپولیس شوکه می شود: اصلا انتظارش را نداشتم!

شجاع خلیل زاده، مدافع جدید تراکتورسازی درباره بازگشتش به این تیم گفت: خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به تراکتور برگشتم، امیدوارم با حمایت هواداران فصل فوق العاده ای داشته باشیم. من همیشه از عظمت تراکتورسازی و هوادارانش صحبت کرده ام و در این سال ها هیچ بی احترامی از سوی هواداران ندیده ام. من هم آنها را از صمیم قلب دوست دارم و برای شروع فصل و دیدار دوباره با هواداران لحظه شماری می کنم.

خلیل زاده با اشاره به انگیزه بالای خود برای شروع لیگ بیست و سوم گفت: بعد از سال ها به ایران برگشتم و می خواهم به پیشرفت خوبم ادامه دهم.

وی در خصوص ویژگی های تراکتور گفت: انتظار چنین چیزی را نداشتم. زمانی که در تراکتور بودم، زمین تمرین و رختکن ایده آلی نداشتیم. خوشبختانه با آمدن آقای زنوزی امکانات و زیرساخت های تراکتور نسبت به تیم های قطری بهتر شده و همه بازیکنان جدید تیم از شرایط حرفه ای اداره باشگاه راضی هستند.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به گذشته تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی یکی از تیم های بزرگ آسیاست و همه باید بدانند پیراهن کدام تیم را بر تن دارند. من خودم قبلا اینجا بوده ام و از شأن و جایگاه تراکتور می دانم. هواداران فصل گذشته در اکثر دیدارها به خصوص در دیدار با سپاهان سنگ تمام گذاشتند. من و هم تیمی هایم پس از تماشای فیلم های این دیدار از جو ورزشگاه یادگار امام متحیر شدیم.

و ادامه داد: تراکتورسازی در فصل آینده بیش از هر زمان دیگری به حمایت هوادارانش نیاز دارد. موفقیت تنها با تلاش بازیکنان یا کارکنان به دست نمی آید. اگر می خواهیم فصلی عالی داشته باشیم، همه باید همدل و متحد باشیم. از هواداران مان می خواهم در مسابقات خانگی حتی یک صندلی خالی نگذارند و از همه اعضای تیم حمایت کنند.

مدافع تراکتورسازی درباره همکاری با خمس توضیح داد: با مربیان خارجی زیادی کار کرده ام، به نظرم آقای خمس از نظر فنی جزو بهترین های لیگ ایران هستند و معتقدم روزهای خوبی برای تراکتورسازی خواهد آمد.

خلیل زاده با تاکید بر اینکه قول می دهم در پایان فصل هواداران از عملکرد تک تک بازیکنان راضی باشند، گفت: جو رختکن تراکتورسازی عالی است و بهترین بازیکنان جوان لیگ ایران در تراکتورسازی بازی می کنند. “نتایج خوب از رختکن می آید. امیدوارم با آمادگی مناسب در اردوی ترکیه شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید