سرمربی پرسپولیس: پیشنهاد رسمی از فولاد نداشتم

سرمربی پرسپولیس: پیشنهاد رسمی از فولاد نداشتم

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان گفت:

بازی فردا برای هر دو تیم بسیار مهم است. با توجه به اینکه هر دو تیم بازی هفته قبل خود را واگذار کردند، مصمم به خروج از شرایط بد هستند. تیم مس تیم بسیار خوبی با پتانسیل زیاد، بازیکنان باکیفیت است و ترکیب باتجربه آنها کار را برای ما سخت کرده است.
او اضافه کرد:

بازی کردن برای مس هم سخت است. ما امسال عالی بودیم، جدا از بازی هفته گذشته که غافلگیر شدیم و اشتباهات داوری روی نتیجه بازی تأثیر گذاشت، واقعاً فوتبال خیلی خوبی ارائه کردیم.
سرمربی تیم گفت:

اگر زمین فردا مساعد باشد که فکر می‌کنم خوب باشد، بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و امیدوارم تیمی باشیم که کمترین اشتباه را داریم و بازی خود را ببریم.
تارتار از آمار دو برد، دو تساوی و یک باخت تیمش در خارج از خانه گفت و گفت که آنها کم باخت ترین تیم راه هستند.

گفتم امسال خیلی خوب بودیم. از آماده سازی باشگاه گرفته تا مدیریت، همه ما در موفقیت تیم سهیم هستیم. برای طرفداران پرشور ما؛ ما هوادارانی داریم که به این تیم علاقه دارند. هر چه داشتیم و برای موفقیت تیم می دهیم و با جان و دل بازی می کنیم. بازیکنان از این موضوع آگاه هستند و من از بازیکنانم تشکر می کنم. بازی هفته قبل واقعا غافلگیر کننده بود و ما غافلگیر شدیم و انشالله از بازی فردا به روند خوب خود برمی گردیم. لازمه این روند خوب این است که بازیکنان کمتر اشتباه کنند.
او اضافه کرد:

ما در مدت زمانی که داشتیم روی نقاط قوت و ضعف مس سخت کار کردیم. آنها تیمی هستند که با مالکیت توپ بازی می کنند و می توانند هر تیمی را به دردسر بیندازند. اگر در دفاع خوب بازی نکنیم، حفره هایی در خطوط دفاعی ما ایجاد می شود و این مشکل ساز خواهد شد. اما ما کار کرده ایم و انشالله چند اشتباه می کنیم و به هدفمان یعنی کسب سه امتیاز می رسیم. از آنجایی که می خواهیم با تیم های بالای جدول رقابت کنیم، این چالش را بیشتر از رقابت با تیم های انتهای جدول دوست داریم.
ملوان انزلی سرمربی تیم ملی درباره شایعه پیوستنش به نیمکت فولاد اینطور گفت:

من اصلا به این چیزها فکر نمی کنم. آنقدر از شرایطم در انزلی راضی هستم که فعلاً به صورت رسمی پیشنهادی به من نشده است، اما تمام تمرکزم روی ملوان است. من نمی خواهم این شهر را با زیبایی ها و طرفداران دوست داشتنی اش از دست بدهم. اصلا دوست ندارم این اتفاق بیفتد و واقعا تا روزی که قرارداد داشته باشم با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد.
تارتار همچنین درباره بازیکنان معلول و مصدوم تیمش برای بازی فردا گفت:

یکی دوتا جراحت جزئی داره ولی خداروشکر جدی نیست. ما محروم نیستیم.