ویژه برنامه «هری پاتر» دوباره بازیگران اصلی را دور هم جمع می کند

ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785071

سه بازیگر اصلی «هری پاتر» کمی بعد از 20 سالگی در یک برنامه ویژه به دیگر بازیگران و بازیگران می پیوندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته ورایتی، سه گانه جادوی اصلی هاگوارتز دوباره گرد هم می آیند تا داستان های دو دهه ماجراجویی خود را روایت کنند.

دنیل رادکلیف، روپرت گرینت و اما واتسون به زودی به کریس کلمبوس کارگردان و دیگر بازیگران در هر هشت فیلم هری پاتر خواهند پیوست. این اولین بار است که این اتفاق در طول برنامه “هری پاتر 20th Anniversary: ​​Return to Hogwarts” رخ می دهد، که قرار است در روز سال نو، 1 ژانویه 2022، از سرویس پخش HBV Max پخش شود.

به گزارش HBW Max، این ویژه برنامه داستانی جادویی از ساخت فیلم را از طریق مصاحبه ها و گفتگوهای جدید و عمیق با بازیگران سینما روایت می کند. استودیو برادران وارنر. قصد دارد «هیولاهای فوق العاده: اسرار دامبلدور» را در بهار 2022 منتشر کند.

از دیگر شخصیت های اصلی این مجموعه می توان به هلنا بونهام کارتر، رابی کالترین، رالف فاینس، جیسون آیزاکس، گری اولدمن، ایملدا استانتون، تام فلتون، جیمز فلپس، اولیور فلپس، مارک ویلیامز، بانی لوناچ رایت، آلف و ایان هارت اشاره کرد.

تام اشیم، رئیس جهانی برادران وارنر برای کودکان و نوجوانان، گفت: “این برنامه ادای احترام به همه افرادی است که زندگی آنها تحت تأثیر این پدیده بزرگ قرار گرفته است، از بازیگران و سهامداران گرفته تا طرفدارانی که در 20 سال آینده آن را دوست خواهند داشت.” در بیانیه ای

تیزر کوتاهی از این ویژه برنامه در تاریخ 28 نوامبر در جریان پیش نمایش مسابقات خانوادگی هری پاتر: هاگوارتز پخش خواهد شد. این برنامه چهار قسمتی با میزبانی هلن میرن برگزار می شود که در آن هواداران برای کسب جایزه از مسابقات قهرمانی گروه خود رقابت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید