پارکینگ بورس پلمپ شد

زمان: 10:28
منتشر شده در: 1400/07/30
کد خبر: 1778156

رئیس بورس اوراق بهادار تهران گفت: با مذاکراتی که با شهرداری انجام دادیم درب پارکینگ بورس تهران پلمپ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود گودرزی افزود: روز پنجشنبه شهرداری منطقه 2 درب پارکینگ ساختمان بورس اوراق بهادار تهران را پلمپ کرد اما تا زمانی که موضوع ربطی به معاملات نداشته باشد و مانع آن نشود ، موضوع برطرف و مهر برداشته شد. این کار مانند گذشته انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان بورس اوراق بهادار تهران در اوایل دهه 90 ساخته شد ، افزود: در زمان احداث ساختمان بورس اوراق بهادار تهران در سعادت آباد مقرر شد 10 طبقه اداری و 7 زیرزمین ساخته شود.

رئیس بورس اوراق بهادار تهران ادامه داد: شهرداری منطقه 2 بورس تهران را ملک تجاری با کسری پارکینگ می داند در حالی که بورس تهران خرید و فروش نمی کند بنابراین تجاری محسوب نمی شود.

وی گفت: در اوایل سال 1378 ، تصمیم کمیسیون بر اساس ماده 100 درباره ویژگی های کلی ساختمان بورس اوراق بهادار صادر شد و دادگاه اداری پیگیری کرد ، اما رای به نفع بورس اوراق بهادار تهران صادر نشد.

گودرزی گفت: بدهی بورس اوراق بهادار تهران 486 میلیارد تن است که در حال مذاکره با شهرداری هستیم و تلاش می کنیم با مذاکره به پایان ساخت شرکت بورس برسیم.

وی افزود: بر اساس اساسنامه بورس اوراق بهادار تهران ، بیشتر فعالیت های بورس فعالیت شرکت های کارگزاری ، ناشران و ارائه خدمات عمومی به سهامداران را کنترل می کند و فعالیت های شرکت بورس تجاری محسوب نمی شود. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید