پاسخی دشوارتر از شمشیر قدس در انتظار دشمن است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اصرار و پافشاری صهیونیست‌های اشغالگر برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز موسوم به راهپیمایی پرچم در بافت قدیم قدس، مقاومت را برانگیخت تا صهیونیست‌ها را تا آخرین ساعات روز شنبه هشدار دهند تا منتظر عواقب دردناک این یاوه‌گویی باشند.

رژیم صهیونیستی که در اردیبهشت ماه سال گذشته راهپیمایی سنتی را به دلیل جراحات شدیدی که در این ماه از مقاومت در نبرد سیف القدس دریافت کرد، لغو کرد. امسال اعلام شد که این راهپیمایی در 29 می (امروز یکشنبه) برگزار می شود.

راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی به مناسبت سالگرد اشغال بخش قدیمی صهیونیسم اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ 1967 برگزار می شود.

این در حالی است که صدها شهرک نشین صهیونیست شنبه شب از دیوار البرک عبور کرده و با عبور از محله اسلامی و خیابان های بیت المقدس قدیم به سمت منطقه باب العمود رفتند.

در این راهپیمایی که تحت حمایت پلیس اسرائیل برگزار شد، ساکنان این شهر در حالی که پرچم های اسرائیل را در دست داشتند به رقصیدن و سر دادن شعارهای نژادپرستانه پرداختند.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم اشغالگر زائران در مسجد الاقصی را از تجمع تحریک آمیز شهرک نشینان در نزدیکی مسجد باب الکتنین دور نگه داشته است.

شهرک نشینان با حمایت رژیم صهیونیستی به بهانه آماده شدن برای راهپیمایی پرچم خود، صبح روز شنبه چندین راهپیمایی آموزشی در قدس قدیم به سمت مناطق باب الاسباط و باب الود مسجد الاقصی برگزار کردند.


14010308000061 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین به نقل از این صهیونیست افراطی و نماینده کنست ایتمار بن غفیر اعلام کردند که صبح فردا با جمعی از شهرک نشینان وارد مسجدالاقصی می شود.

ارتش رژیم اشغالگر نیز از ترس پاسخ به تنش‌های جدید در قدس، نیروهای خود را در بخش جنوبی سرزمین‌های اشغالی تقویت کرد و سیستم گنبد آهنین خود را در تمامی شهرها مستقر کرد.


14010308000042 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

منابعی در بیت المقدس شنبه شب اعلام کردند که نیروهای اشغالگر برای تامین امنیت راهپیمایی فردا در خیابان سلطان سلیمان قدس موانع آهنی ایجاد کرده اند.


14010308000039 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

شبکه یهودی کن نیز گزارش داد که ارتش اشغالگر از ترس شلیک موشک از نوار غزه و همچنین موشک های شلیک شده توسط گروه های فلسطینی در جنوب لبنان، نیروهای دفاع هوایی خود را تقویت کرده و سامانه های گنبد آهنین را مستقر کرده است.

این در حالی است که ساعاتی قبل از راهپیمایی پرچم، گروه های مقاومت آخرین هشدارهای خود را درباره عواقب حماقت خود بر رژیم صهیونیستی صادر کردند.


پاسخ مضطرب از شمشیر قدس

محمد الهندی، رئیس اداره سیاسی جهاد اسلامی در گفت و گو با المیادین گفت: مردم فلسطین با تمام نقشه های رژیم اشغالگر روبرو خواهند شد و همه احتمالات در آن گنجانده شده است. میز. “


14010308000040 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر امکانات مقاومت را دست کم گرفته است، تاکید کرد: این تحقیر مقاومت و ملت فلسطین برای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان آن نگران کننده و تاسف بار خواهد بود.

الهندی افزود: اسرائیل همچنان آثار نبرد سیف قدس را احساس می کند و امسال برای این رژیم غم انگیزتر از سال گذشته خواهد بود.

این مقام جهاد اسلامی گفت: مسئله فلسطین امروز فقط مسئله فلسطین و اعراب نیست. بزرگتر از آن است. مسئله فلسطین موضوعی است که همه دنیا را در بر می گیرد.

وی گفت: اسرائیل دست آمریکا و غرب در منطقه است. ایالات متحده به دنبال تسخیر کل منطقه و تسلط بر کل منطقه است.»

الهندی با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی گفت: همه گزینه ها روی میز است و دشمن اسرائیلی هر حرف نصرالله را با اطمینان کامل می پذیرد.

وی در خصوص میانجیگری بین المللی برای جلوگیری از تنش در سرزمین های فلسطینی گفت: اسرائیل برای میانجیگری ارزشی قائل نیست و تنها بر اساس محاسبات مربوط به امور داخلی خود و موضع آمریکا عمل می کند.

الهندی در خصوص آینده تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: آینده تشکیلات خودگردان مشخص است زیرا وظیفه آن یک وظیفه امنیتی است و نمی تواند در راستای جوانان انقلابی در این عرصه مواضع داشته باشد.

این مقام جهاد اسلامی تاکید کرد: در عرصه میدانی و میدانی وحدت میدانی فلسطین در مقابله با دشمن محقق خواهد شد.

صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس گفت: رژیم اشغالگر پس از شکستی که سال گذشته از مقاومت و مردم فلسطین متحمل شد، می خواهد فردا بر اورشلیم حکومت کند.

وی افزود: امروز نبرد با رژیم صهیونیستی حول محور قدس و مسجدالاقصی است و ما حافظ دفاع از فلسطین هستیم.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس شنبه شب گفت: «همه گزینه ها روی میز است و ما اجازه نخواهیم داد دستاوردهای سیف القدس نادیده گرفته شود».

در همین حال، گردان های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته های مقاومت در بیانیه ای اعلام کردند که تمامی یگان های خود برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی آماده هستند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در بیانیه ای تاکید کرد: از همه فلسطینی ها می خواهیم برای خنثی کردن توطئه های اسرائیل برای یهودی سازی قدس به مسجد الاقصی بروند.

گردان های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته های مقاومت فلسطین نیز آمادگی تمامی یگان های خود را برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی اعلام کردند.


14010308000048 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

حماس از همه فلسطینی ها خواست که آماده باشند و به مسجد الاقصی بروند تا در برابر هرگونه تجاوز صهیونیستی بایستند.


14010308000037 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

مقاومت فلسطین در نوار غزه نیز روز شنبه آزمایش موشکی را برای گسترش توان نظامی خود انجام داد.

رسانه های صهیونیستی نیز با تایید این خبر اعلام کردند: حماس هشت موشک از غزه به سمت دریا شلیک کرد که این علامت هشدار دهنده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید