پاسخ ایران به تهدیدات آمریکا خشن، تکان دهنده و سریع خواهد بود

ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781800

نماز جمعه یاسود با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد اقامه شد و نماز جمعه یاسوج نیز اعلام کرد در اسرع وقت به تهدیدات نیروهای مسلح آمریکا پاسخ خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، آیت الله حسینی در اولین خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: همه عزت ها در این راستا دست خداست، همه انسان ها. حرمت طلبند راه عزت و دوری از ذلت، تقوا و اطاعت از خداست.

امام جمعه یاسوج ادای فریضه الهی و دوری از گناهان را موجب عزت دانست و گفت: عزیز کسی است که مغرور است و حقی را ضایع نکرده است. پیامبر گرامی اسلام فرمود: آهسته آهسته

وی خوش رفتاری و گفتار نیک را گفتار پسندیده خواند و گفت: برخی از سخنان باعث ناآرامی و اختلاف خانواده و زن و شوهر می شود، اما سخنان و ذکرهایی که به نفع انسان است باعث رشد و تکامل انسان به سوی خداوند می شود.

امام جمعه شهر یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه یاسوج نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: اگر همه انسان ها تقوا پیشه کنند همه مشکلات حل می شود اما شیطان وقتی شیطان را می بیند با این موضوع مخالفت می کند. پدر انسان در بهشت ​​بدون رنج وسوسه آنها را از بهشت ​​بیرون کرد.

آیت الله حسینی به دزدی دریایی آمریکا و پاسخ دندان شکن سپاه به این موضوع اشاره کرد و گفت: کشور با واکنش عظیم سپاه پاسداران شکست خورد و اگر پاسخ می دادند، مورد حمله موشکی قرار می گرفتند. آب های سرزمینی ایران با قایق ها و تجهیزات تندرو.

وی به جنایات مختلف آمریکا در طول تاریخ و دزدی آن کشور به آب های بین المللی اشاره کرد و گفت: اگر نفت می خواهید باید با مبادلات و تعامل بیان شود، اگر مردم شما گرسنه هستند باید بیان شود. از طریق مردم: «ایران روحیه رحمانی به شما خواهد داد، اما وقتی آمریکایی‌ها بخواهند جرأت کنند، پاسخی سریع، تکان‌دهنده و تأسف‌آور دریافت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ادعای ابرقدرت آمریکا اما از سوی دیگر دزدی دریایی می کند، ادامه داد: نطفه آمریکایی ها در خیانت، دزدی و دزدی شکل گرفت.

وی با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه لبنان در خصوص حمایت از مردم و ارزش های انسانی یمن، افزود: برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس به سخنان منطقی وزیر امور خارجه لبنان اعتراض کردند اما امروز عربستان نوکر آمریکایی ها و یک ذخیره مطمئن استکبار.» و استعمار کرد.

آیت الله حسینی به سکوت مدافعان حقوق بشر در مقابل حمله به اظهارات بشردوستانه وزیر امور خارجه لبنان اشاره کرد و ادامه داد: مسلمانان و آزادگان جهان باید از اندیشه و ارزش های انسانی وزیر امور خارجه لبنان دفاع کنند.

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید