جدایی مجیدی تکان دهنده بود; می توانستیم جبران کنیم/ او در مورد بازگشت ورا و اسماعیلی ساپینتو تصمیم می گیرد


ساعت: 23:02
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878258

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: جدایی مجیدی تکان دهنده بود و می توانستیم آن را جبران کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرویز مظلومی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره مشکلات انتخاب سرمربی پس از استعفای فرهاد مجیدی گفت: متاسفانه باشگاه استقلال دو گزینه 20 روزه برای انتخاب سرمربی جایگزین را به دلیل رفتن مجیدی از دست داد و به همین دلیل زمان بر شد. برای انتخاب سرمربی جدید.”

مظلومی در خصوص گزینه های پیشنهادی برای جایگزینی مجیدی افزود: گروه بر انتخاب گزینه ایرانی اصرار داشت. از این رو سراغ چند مربی ایرانی به سرپرستی آقای نکونام رفتیم اما به دلیل حواشی این مربی صلاح ندانست که هدایت استقلال را بپذیرد. بعد از نتیجه بیایید

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: از ابتدا هیات مدیره باشگاه انتخاب مربی خارجی را تایید نکرد چون از یک مربی ایرانی پاسخ گرفتیم و به دلیل اجبار و جو ایجاد شده در فضای مجازی به یک مربی خارجی رفتیم. مربی خارجی.”

مظلومی با اشاره به کنترل خوب حاشیه ایرلو گفت: نزدیک به 35 سال است که در این باشگاه هستم. سالی نبوده که استقلال در حاشیه نباشد اما با مدیریت ایرلو تمام پولی که به بازیکنان و مربیان خارجی بدهکار بودیم پرداخت شد تا تیم آرام بگیرد و قهرمان شود.

مظلومی که از ذکر نام الکس نوری خودداری کرد، با بیان اینکه سرمربی استقلال این گزینه را رد کرد، گفت: در ابتدا قرار بود این مربی با 250 هزار دلار هدایت تیم استقلال را بر عهده بگیرد اما فضای رسانه ای قیمت این مربی را به 700 هزار دلار رساند. با هدایت استقلال در همین راستا ساپینتو در سکوت انتخاب شد چرا که اگر نام این مربی رسانه ای می شد باید دو برابر قیمت او را می پرداختیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره خریدهای برنامه ریزی شده این باشگاه توضیح داد: به چند باشگاه داخلی و همچنین برای جذب محمد محبی به باشگاه پرتغالی نامه نگاری کرده ایم اما اهداف باشگاه برای انتقال به بازیکنان داخلی است. در اولویت هستند.

مظلومی در خصوص پیشنهاداتی که به سیدحسین حسینی و مهدی پور می شود گفت: اکثر بازیکنان ما پیشنهاد خارجی دارند اما با باشگاه قرارداد دارند.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به تمدید قرارداد با مدافع برزیلی افزود: با سیلوا صحبت کردیم اما همچنان مشکلات مالی وجود دارد اما این بازیکن حاضر به ماندن است.

مظلومی درباره جدایی حسین زاده از استقلال توضیح داد: حسین زاده با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه هم روی حسین زاده سرمایه گذاری کرده و این بازیکن را به این راحتی از دست نخواهد داد.

مظلومی با اشاره به شایعات جدایی از وریا گفوری گفت: وریا گفوری سال ها برای استقلال کار کرده و احترام این بازیکن حفظ خواهد شد. موجود برای ساپینتو

وی در خصوص تبادل رساوند و کوشکی نیز گفت: فیلم این دو بازیکن در اختیار ساپینتو قرار می گیرد و با نظر او انتخاب می شود. اما رضاوند بازیکن استقلالی است و بهتر است مدتی از تیم دور باشد تا از نظر روحی آماده شود.

مظلومی به فرشید اسماعیلی گفت: اگر سرمربی بخواهد مشکلی برای انتقال این بازیکن نداریم.

عضو هیئت مدیره استقلال به حواشی ایجاد شده برای جدایی فرهاد مجیدی اضافه کرد: باشگاه استقلال با مجیدی قرارداد 3 ساله داشت، بنابراین تمام صحبت هایی که درباره ماندن مجیدی علیه این باشگاه مطرح شد، بی اساس بود. – قرارداد یک ساله با مجیدی منعقد شد. اما جدایی او واقعا تکان دهنده بود.

مظلومی با اشاره به فعالیت ساپینتو در این تیم گفت: از زمانی که ساپینتو هدایت این تیم را برعهده گرفت، تمام وقت خود را صرف استقلال کرده و به طور مرتب فیلم های مربوط به بازی های فصل گذشته استقلال را تماشا می کند اما شاید این مربی خوشحال نباشد. با شکلی که برخی از بازیکنان هستند. در نهایت منتظریم ساپینتو لیست بنویسد تا تیم بسته شود.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب دستیاران ساپینتو گفت: قرار شد ساپینتو دو دستیار خارجی بیاورد و سایر دستیاران بازیکنان سابق استقلال در کنار این مربی باشند که انتخاب شده است. توسط ساپینتو.”

مظلومی در مورد اینکه آیا مجیدی با عصبانیت از استقلال جدا شد، ادامه داد: نه، مجیدی عصبانی نرفت. آقای آجرلو در این جلسه پیشنهاد کرد که به مجیدی به عنوان پاداش استقلال، اجازه جدایی داده شود. اگر باشگاه استقلال می خواست راه فرهاد مجیدی را سد کند، می توانستیم طبق قراردادی که با باشگاه بسته بود، او را جبران کنیم، اما او را سنگسار نکردیم تا به راحتی برود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره احتمال پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس گفت: انتقال باشگاه ها اشکالی ندارد. افرادی که بازیکنان را جابجا می کنند تصمیم می گیرند و همه چیز در دست آنهاست. مدیر برنامه دست بازیکن را می گیرد و به باشگاه می آید و صحبت می کند. بعد از اطلاع از مبلغ پیشنهادی، به باشگاه دیگری می روند و می گویند که مثلاً استقلال اینقدر پیشنهاد داده است. بعد در آنجا مبلغ بالاتری می گیرند و دوباره به باشگاه دیگری می روند.

عضو هیئت مدیره استقلال در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: در نقل و انتقالات غوغایی به پا شد. یک بازیکن معمولی اینقدر سر و صدا نمی کند. همه اینها به دلیل مشکلات رسانه ای است. یک سری از افراد پشت صحنه کار را انجام می دهند.

وی در پاسخ به سوال موافق سعید صادقی گفت: با مدیر برنامه هایش صحبت کردیم واقعا دستش درد نکند و تلاش زیادی کرد. نمی دانم به ما قول داده بود و باید بلند می شد اما امروز شنیدم به باشگاه دیگری رفته است. در هر صورت این انتقال است.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا صادقی به دلیل اختلاف بر سر مسائل مالی حضور نداشت، گفت: به خصوص به دلیل اختلاف نظر در مسائل مالی و یکسری مسائل دیگر وارد جزئیات نمی شوم.

او گفت که بازار نقل و انتقالات بسیار بی ثبات است. بازیکنی که قیمتش یک میلیارد است الان حدود 10، 15 میلیارد می خواهد. این مقادیر باورنکردنی است. چه کسانی باید درگیر این مسائل باشند؟ فوتبال ما آنقدر بزرگ نیست که بتوان آنقدر پول خرج کرد. این را خیلی جسورانه می گویم. سطح فوتبال ما برای خرج این مبالغ کافی نیست.

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در خصوص آخرین روند جذب محمد محبی گفت: باشگاه نامه ای نوشته اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم و صحبت هایی با این بازیکن انجام شده و رضایت این بازیکن نیز گرفته شده است. سال گذشته به دنبال این بازیکن و محمدرضا حسینی بودیم که تقریباً در راه پیوستن بود اما به دلیل مشکلات خانوادگی این انتقال انجام نشد و امسال هم به این بازیکن نامه نوشتیم.

مظلومی در خصوص جذب رسوند و اسماعیلی گفت: در تلاشیم تا در صورت نظر مربی این بازیکن کاملا استقلالی را برگردانیم، فکر می کنم رسوند با رفتن به فولاد تجربه خوبی کسب کرد و این بازیکن به آن تجربه نیاز داشت. فرشید هم بچه استقلال است و در صورت تمایل می تواند ابتدا با نظر ساپینتو به استقلال برگردد و هیچکس در نقل و انتقالات باشگاه دخالتی نداشته باشد و در صورت بازگشت ساپینتو به باشگاه برمی گردد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید