پاسخ تند گواردیولا به یونایتد

پاسخ تند گواردیولا به یونایتد

سرمربی منچسترسیتی به انتقادات پاتریس اورا و دیمیتار برباتوف دو بازیکن سابق منچستریونایتد واکنش تندی نشان داد.

چند روز پیش پاتریس اورا مدافع سابق منچستریونایتد از پپ گواردیولا انتقاد کرد و او را عامل ناکامی اخیر منچسترسیتی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا و شکست مقابل رئال مادرید دانست. او گفته بود که گواردیولا نمی تواند با بازیکنان “شخصی” کار کند و بازیکنان فقط برای پول به منچسترسیتی رفته اند.

دیمیتار برباتوف نیز از پپ انتقاد کرد و مدعی شد که سیتیزن ها در اروپا شخصیتی ندارند و به همین دلیل گواردیولا و تیمش در اروپا شکست خوردند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از درگیری تیمش با وستهام صحبت کرد و گفت که هرگز چنین شخصیت یا هویتی را در هیچ یک از دو بازیکن سابق شیاطین سرخ در زمانی که بارسلونا را هدایت کرد، زمانی که آنها منچستریونایتد را در فینال شکست دادند، ندیده بود. لیگ قهرمانان او گفت: وقتی با آنها بازی کردیم و با بارسلونا آنها را نابود کردیم، چنین شخصیتی را در آنها ندیدم. وقتی دائماً در حال رسیدن به مراحل پایانی مسابقه هستیم، شگفت انگیز است، زیرا در حال رسیدن به پایان هستیم و این مهم است. در بازی های گذشته بیش از 20 گل به ثمر رساندیم. ما شخصیت فوق العاده ای داریم. شخصیت کاری است که در پنج سال گذشته هر سه روز یک بار در تمام مسابقات انجام داده ایم. لیورپول می تواند هر سه جام باقیمانده را در این فصل کسب کند. شاید آنها فقط یک جام را ببرند. اما نمی توان گفت که آنها شخصیتی ندارند.”

پپ پاسخ قاطعانه ای به دو اسطوره منچستریونایتد داد که تا به حال با کسی چنین رفتاری نداشته اند و همیشه با احترام با آنها رفتار کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید