پاسخ داور به 2 سوال بزرگ پرسپولیسی ها در جام حذفی

پاسخ داور به 2 سوال بزرگ پرسپولیسی ها در جام حذفی

سواد وفاپیشه قضاوت دیدار حذفی پرسپولیس و وان پارس اصفهان را برعهده داشت که این دیدار با برتری پرسپولیس در ضربات پنالتی به پایان رسید.

رضا کرمانشاهی داور معروف فوتبال ایران که به عنوان کارشناس داوری به نکات جالبی در انتقاد از عملکرد داور پرسپولیس و وان پارس اشاره کرد.

رضا کرمانشاهی درباره قضاوت سعد وفیشه گفت: این داور برای اولین بار در یک بازی زنده سوت زد و در مجموع عملکرد خوبی داشت. با اینکه اشتباهاتی از او دیده ایم، اما همچنان داور جوان و خوش آتیه ای است و اشتباهاتش قابل بخشش است. فقط بعضی از رفتارهای او مثل حرکت دو دستی را دوست نداشتم و سعد وفیشه باید برای بازی های زنده استایل بهتری داشته باشد.

کرمانشاهی خاطرنشان کرد: پنالتی دقیقه 8 به اشتباه به سود وان پارس اعلام شد که مهاجم وان پارس ابتدا روی مدافع پرسپولیس خطا کرد. در صحنه گل اول پرسپولیس داور باید امتیاز می داد تا بازیکن صاحب توپ پرسپولیس شوت کند. درست است که می گویند بهترین مزیت در محوطه جریمه، زدن ضربه پنالتی است، اما وقتی توپ به بازیکن داخلی می رسد، داور باید مکث کند تا سرنوشت توپ مشخص شود. در پنالتی دقیقه 116 پرسپولیس، داور همان اشتباه را تکرار کرد و احتمالاً پس از خطا روی مهاجم پرسپولیس، توپ به هم تیمی اش برسد.

دیدگاهتان را بنویسید