پاسخ فرماندار به نگرانی مردم روستای کهگیلویه تولیان


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894477

نقاط قوت محلی در اولویت جذب نیرو در پتروشیمی دهدش است.

استاندار کهگیلویه و بویار احمد گفت: مردم همه روستاهای کهگیلویه از اهالی بومی محسوب می شوند و نسبت به دو پتروشیمی در حال احداث دهدشت در اولویت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، سید علی احمدزاده قول مساعد داد تا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و همراهی نماینده مردم در مجلس مشکلات کمبود سالن و تجهیزات ورزشی را پیگیری و رفع کند. .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دغدغه عدم مشارکت مردم روستای تولیان در پتروشیمی دهدشت گفت: در پتروشیمی گچساران دو سهمیه ویژه گچساران و سهمیه استانی تعیین شده برای پتروشیمی دهدشت نیز لحاظ می شود.

وی ادامه داد: همه مردم روستاهای کهگیلویه از اهالی پتروشیمی دهدشت محسوب می شوند و این و آن روستا پتروشیمی ندارد. نیروهای بومی شهرستان‌ها در اولویت قرار می‌گیرند و هرکس نمرات بالایی کسب کند در آزمونی که برگزار می‌شود منصوب می‌شود.»

وی ادامه داد: روستای تولیان برای انجام آزمایشات پتروشیمی با دیگر روستاهای همجوار با شهرستان دهدشت تفاوتی ندارد و مردم در این زمینه نگران نباشند.

فرماندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر توجه بیشتر رئیس سازمان جهاد کشاورزی به روستای تولیان افزود: مشکل کودهای شیمیایی کشاورزی در این روستا باید با شناسایی نمایندگی توزیع برطرف شود ضمن اینکه بزرگترین مشکل در این روستا یک شهر گلخانه ای در حومه شهر در حال ساخت است.

احمدزاده خواستار بهسازی این روستا از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد و گفت: شرکت توزیع برق باید تا دو هفته آینده روشنایی این منطقه را تکمیل کند.

فرماندار در ادامه سخنان خود درباره دغدغه اشتغال جوانان در این منطقه افزود: سه موضوع برای اشتغال جوانان در نظر گرفته شده است، اول استخدام دستگاه های دولتی که نه در دست من و نه نماینده مجلس است و آزمون برای موسسات کاریابی برگزار می شود.

وی گفت: موضوع دوم جذب نیرو در پتروشیمی ها با برگزاری آزمون است و موضوع سوم نیز فراهم شدن شرایط برای متقاضیان ایجاد طرح های اشتغال است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید