مدیری که از وضعیت پروژه اداری خود بی خبر / پروژه فاضلاب روستای تولیان دهدشت در راه است + تصاویر

ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792800

با اجرای طرح فاضلاب روستای تولیان دهدشت 650 خانوار این منطقه از بوی نامطبوع فاضلاب رهایی می یابند و به نظر می رسد این پروژه در کما به سر می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس شهرستان کهگیلویه در سال‌های اخیر کمترین سهم را از نظر تعداد پروژه‌های عمرانی و تعداد کم پروژه‌هایی دارد که در عمل موفق نبوده‌اند و گاهی آنقدر سریع پیش می‌رود که به نظر می‌رسد مسئولان برای رسیدن به آن تلاشی ندارند. آنها

یکی از این پروژه ها شبکه فاضلاب روستای تولیان است که در 20 اردیبهشت 1378 با حضور مسئولین بخشداری و شهرستان تعمیر و به بهره برداری رسید.

تاسیسات فاضلاب روستایی از جمله تاسیسات زیربنایی این مناطق است که نقش مهمی در ارتقای سلامت عمومی و حفاظت از محیط زیست دارد و این پروژه ها از جمله طرح های بهداشت محیطی در روستاها به منظور جمع آوری فاضلاب های خانگی و افزایش بهره وری و پیشگیری از آب می باشد. گم شده است.

به گفته مسئولان وقت این پروژه از نظر منابع مالی مشکلی نداشته و اعتبار آن تامین شده است. فجر 99 باید به بهره برداری برسد.

اما با گذشت بیش از یک سال و 7 ماه از آیین کلنگ زنی این پروژه پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته و می توان گفت این پروژه نیز مانند دیگر پروژه های کهگیلویه به کما رفته است.

با اجرای این طرح 650 خانوار روستای تولیان از مزایای این طرح بهره مند می شوند و مابقی ساکنان این منطقه از بوی نامطبوع فاضلاب رنج نمی برند.

به نظر می رسد در اجرای پروژه ها، دستگاه های مسئول و خدمات رسان با مردم صادق نبوده و هیچ کس مسئول تاخیر در اجرای پروژه ها نیست.

در همین راستا خبرنگار این پایگاه خبری با رئیس اداره آبفای شهرستان کهگیلویه تماس گرفت اما این مدیر از وضعیت پروژه اطلاعی نداشت و اعلام کرد برای پیگیری جزئیات پروژه، با اداره ارتباط استانی با مردم تماس بگیرید و جزئیات پروژه را دنبال کنید.

حال این سوال در اذهان عمومی ایجاد می شود که مدیری که بر صندلی اداره ای در شهر بزرگی مانند کهگیلویه تکیه زده است، نباید در طرح ها و پروژه های خود در شهرستان حداقل اشرافیت داشته باشد؟

گفتنی است روستای تولیان با جمعیتی بالغ بر 2500 نفر در 5 کیلومتری شهر دهدشت و در حاشیه شرق دهدشت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید