پاک‎نامه شهروندی پیش روی شهروندان کاشانی

رئیس مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری کاشان خبر داد؛

رئیس مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری از انتشار و توزیع بروشور مدنی مدیریت پسماند در بین شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


سیدهادی مسعودی علوی گفت: این اقدام به صورت پایلوت با همکاری خدمات شهری و محیط زیست منطقه سه در شهرک 22 بهمن راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: این محصولات فرهنگی بین 1000 خانوار در 22 شهرستان بهمن ماه توزیع شد.

رئیس مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری کاشان وی گفت: همچنین به دلیل مشکل زباله و زباله بنرهای اطلاع رسانی در منطقه نصب شده است.

مسعودی علوی تاکید کرد: منطقه 3 یکی از مناطق وسیع با تراکم جمعیت بالا و طبیعتا معضل زباله و زباله است. باقی مانده یکی از جدی ترین دغدغه های مدیریت شهری و شهروندان محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر جلسه با معتمدین و استفاده از ظرفیت آنها، بنر اطلاع رسانی در سطح منطقه نصب و به صورت گروهی در فضای مجازی منتشر شد.

رئیس مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری بر اهمیت محوری موضوع ساعت 9 به عنوان زمان مشخص برای دفع زباله تاکید کرد و گفت: این رویکرد فرهنگ سازی علاوه بر حفظ سلامت محیط زیست ، می تواند تاثیر مهمی در کاهش هزینه های بالای جمع آوری زباله داشته باشد.

مسعودی علوی افزود: از شهروندان درخواست می شود به منظور رعایت بهداشت محیط و جلوگیری از شیوع بیماری های واگیردار، افزایش آفات و حیوانات ولگرد و انتشار زباله و همچنین رعایت احترام از ترک زباله در طول روز خودداری کنند. ظاهر و چشم انداز شهر یا محله.



آیا این خبر مفید بود؟