«پاکول» و «آنتی» در تدارک جشنواره فجر/ انتشار اولین تصاویر

ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793050

همزمان با فیلمبرداری «آنتی»، مراحل پس از تولید و فنی این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر برگزار می شود. نسخه نهایی «پاکول» نیز به دبیرخانه جشنواره فجر ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این روزها فیلم «آنتی» دومین ساخته امیرعباس ربیع به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و تدوین همزمان مهدی سعدی در حال تصویربرداری است و امین شریفی نیز صداپیشگی این فیلم را بر عهده داشته است. موسیقی «آنتی» را مسعود سخاوت دوست ساخته و جلوه های بصری آن را محمد لطفعلی طراحی می کند.

همزمان با انجام مراحل فنی این فیلم، اولین عکس از نادر سلیمانی بازیگر نقش و گریم متفاوت منتشر شد.

d95a67b8 950a 48e4 829e 7264496d25fc خبر خاکستری

مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، مجید پتکی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد هانی دیگر بازیگران «ضد» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بعضی ها ممکن است مخالف هدفی باشند که همه فکر می کنند در خدمت آن هستند. این «ضد» می تواند حذف یک فرد یا یک ملت باشد».

آنتی به نویسندگی حسین تراب‌جاد، درام سیاسی است که در بستر یکی از مهم‌ترین و التهاب‌آورترین رویدادهای ابتدای انقلاب اسلامی به وقوع می‌پیوندد.

این فیلم یکی از جدیدترین محصولات سازمان هنری کینو است که خود را برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند.

همچنین نسخه نهایی فیلم «پاکول» به کارگردانی نوید اسماعیلی که در تهران کلید خورده، برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر در چند روز اخیر آماده نمایش و ارسال به دبیرخانه است.

رضا احلاگی، نادر فلا، صحرا اسدالهی، تومایی دانش بهزادی، متین حیدرنیا، سیروس همتی، علیرضا مهران، محیا راحت طلب، محمود نظرعلیان، اسدولا یکتا، مریم فرجی، آرمان میرزایی، حناهنیا حناگنایا از بازیگران آرشیو این فیلم هستند. که یک موضوع اجتماعی وجود دارد.

4655bcd7 86d4 4f21 b9e8 749e20b61624 خبر خاکستری

فیلم در خلاصه داستان این فیلم آمده است: امیر کل دیدگاه خود را نسبت به چرخه زندگی روزمره خود تغییر داده است، اما یک روز پس از تلاقی دو سرنوشت، طبیعت او نشان می دهد که می تواند خود را بیش از آنچه فکر می کند ثابت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید