پایان آذرماه مهلت تعیین تکلیف دستگاه های کارتخوان

ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801023

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

عزیزلا عباسپور آخرین مهلت ارائه کارتخوان را تا پایان دی ماه اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیزلا عباسپور در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، آخرین مهلت تعیین کارتخوان را تا پایان دی ماه اعلام کرد و گفت: پس از آن دستگاه های کارت خوان بانکی یا پرداخت الکترونیکی که پرونده مالیاتی تشکیل ندهند غیرفعال می شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه افزود: همچنین صاحبان دستگاه های کارتخوان و درگاه های اینترنتی که پرونده مالیاتی خود را به موقع تشکیل ندهند جریمه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده برای تعیین تکلیف دستگاه های کارتخوان و درگاه پرداخت الکترونیکی و همچنین جلوگیری از غیرفعال شدن آنها و عواقب قانونی مربوطه، لازم است مودیان به پنجره واحد خدمات مالیاتی مراجعه کنند. از آدرس my .tax.gov.ir هنگام مشاهده لیست تمامی دستگاه های کارت خوان و درگاه های پرداخت الکترونیکی، امکان اتصال هر کارت خوان به فایل مالیاتی مناسب و یا غیرفعال و حذف و یا امکان ایجاد فعالیت جدید متناسب با کارت وجود دارد. خواننده با تایید نهایی در شما یک سیستم خواهید داشت.

عباسپور هدف را ساماندهی دستگاه های کارتخوان عنوان کرد و گفت: همچنین می تواند در شفاف سازی اقتصاد و جلوگیری از سوء استفاده از بسترهای پرداخت الکترونیک بسیار موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید