پایان تلخ اما واقعی «خاتون» / این سریال با تاکید بر یکی از ویژگی های والای مردم ایران به پایان رسید.

پایانی تلخ اما واقعی

روز جدید : در این سریال تاریخی، بازی های مختلفی از اشکان خطیبی، نگار جواخریان، مهران مدیری، پیام دهکردی و بابک حمیدیان در ذهن مخاطب نقش آفرینی کردند.

سریال خاتون ساخته تینا پاکروان در مرداد 1400 در یک نمایش خانگی کلید خورد و دوشنبه شب پس از انتشار 23 قسمت به پایان رسید. این سریال با روایت داستان عاشقانه او در دوران اشغال ایران در دهه 1920، از همان ابتدا با استقبال مخاطبان مواجه شد و مخاطب را با خود همراه کرد. داستان کاتون و در واقع ایران سرانجام با پایانی تلخ اما همزمان و منطقی و منطقی به پایان رسید.

ستاره ها در داستانی باورپذیر و ناخودآگاه می درخشند

تینا پاکروان برای روایت داستان خود که چندان مورد توجه فیلم ها و سریال ها قرار نگرفت و برای مخاطبان جذاب بود، دوران مهمی از تاریخ خود را آغاز کرد. «خاتون» با فضایی بسیار خوب و باورپذیر خیلی زود توانست جای خود را در میان مخاطبان باز کند و سپس با داستانی جذاب و تأثیرگذار از تاریخ پرفراز و نشیب «خاتون» تا انتها مخاطبان را به خود جذب کند. روایت خاتون از ایثار برای ایران و میهن پرستی بدون شعار و اتفاقات غیرواقعی، این سریال را به یکی از پرمخاطب ترین سریال های داخلی در سال های اخیر تبدیل کرده است. از دیگر مزیت های سریال می توان به بازی خوب و متفاوت بازیگران اشاره کرد. می توان گفت تقریباً همه بازیگران «کاتون» در نقش هایی که انتخاب مناسبی برای ایفای آن بودند بهترین نقش آفرینی خود را ایفا کردند. اشکان خطیبی، مهران مدیری، بابک حمیدیان و پیام دهکردی با تجربه ایفای یکی از متنوع ترین نقش های کارنامه خود بسیار مورد توجه تماشاگران قرار گرفتند و بازی های شگفت انگیزی داشتند.

پایان تلخ و واقعی

خاتون نیز در نقطه پایانی با پایانی خوب و منطقی کیفیت خود را حفظ کرد. برخلاف پیش بینی مخاطبان از سرنوشت متفاوت شیرزاد و رضا فهار، هر دو بدون توجه به جایگاهشان، به عنوان «ایرانی» و «هموطن» برنده بازی دشمن شدند. با توجه به اینکه کاتون دوره ای از تاریخ ایران را به تصویر می کشد و بسیاری از قسمت های آن بر اساس واقعیت ها و اسناد استوار است، پایان خوش هیچ بهانه ای برای این داستان تلخ نداشت. پرداختن به سرنوشت «خاتون» و خانواده «ماری» می توانست پایان کامل تری برای سریال باشد، اما پایان داستان پس از این درگیری نفس گیر و هیجان انگیز و نجات «خاتون» از نبرد پایان ناقص و نامشخصی نبود. به آن سری.

دیدگاهتان را بنویسید