دوران توهین های غیرمنطقی به ارزش های والای مردم به پایان رسیده است

ساعت: 15:59
تاریخ ارسال: 1301/10/21
کد خبر: 1922364

دبیر شورای نگهبان از نگهبانان خواست با جدیت و اقتدار پیگیر اقدامات قانونی خود علیه دولت فرانسه باشند تا همگان بدانند دوران اهانت های غیرمنطقی به ارزش های متعالی انسان ها به پایان رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 30 دی 1401) در سخنانی پیش از دستور خود در جلسه این شورا ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و میلاد حضرت زهرا (س) حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم. این بایرام بزرگ را به ارادتمندانش تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند مهربان توفیق پیروی از ایشان را مسئلت داریم.

وی با بیان ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) حضرت زهرا(س) را بارزترین مصداق فضیلتی که خداوند به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) ارزانی داشته و الگوی کامل برای هر کس که سعادت ابدی را می خواهد دانست، او را الهی و شکرگزار دانست. زیرا این نعمت، پیروی از سیره فاطمه است.

آیت الله جنتی با اشاره به اینکه ارائه صحیح زندگی حضرت زهرا(س) پاسخگوی تمامی شبهات مطرح شده در مورد نگاه دین مبین اسلام به زن است، تصریح کرد: ایشان در عین حیا و عفت در بالاترین حد خود هستند. مسئولیت اجتماعی دارد، بی تفاوت نیست و در جامعه حضور دارد و تمام شئون دینی را رعایت می کند و با دفاع از قانون اعمال نفوذ می کند.

وی با تاکید بر اینکه استعمارگران همواره به دنبال استثمار و استفاده ابزاری از زنان بوده اند و به همین دلیل نگذاشتند زنانی که تسلیم این نگاه ظالمانه نبودند به مردم دنیا معرفی شوند، خاطرنشان کرد: امروز دنیا باید با آن آشنا شود. الگوهای متعالی بیش از هر زمان دیگری، و این استثنایی است و به همین دلیل، ارائه ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا (س) واجب است.

دبیر شورای نگهبان در بخشی دیگر از سخنان خود به قیام خونین مردم قم در اعتراض به انتشار مقاله ساواک علیه امام خمینی (ره) در سال 56 و همچنین توهین اخیر به نشریه هتاک فرانسوی اشاره کرد. خطاب به ارزش ها و مرجعیت گفت: هفته گذشته و در روزهای مصادف با سالگرد قیام مردم قم، شاهد بودیم که پرده نفاق مدعیان دروغین حقوق بشر برداشته شد.

وی تاکید کرد: با توهین به مراجع دینی و سیاسی، دل میلیون ها انسان آزاده را به درد می آورند. این رفتارهای غیرانسانی دلیلی جز این ندارد که دشمنان انقلاب اسلامی توطئه های خود علیه ملت شریف ایران را موفقیت آمیز می دانند و به خوبی می دانند که دلیل شکست آنها رابطه صمیمانه مردم مؤمن ایران با مردم آزاده است. منطقه با شخصیت گرانبهای ملی و اقتدار بزرگ دینی.

آیت الله جنتی خاطرنشان کرد: این رفتار احمقانه مدعیان دروغین حقوق بشر که مانند خاک بر روی خورشید است، جلوی چشم آزادگان جهان است و باعث می شود اعتبار جهانی آنها بیش از پیش زیر سوال برود. کذب ادعاها بیش از پیش برای آنها آشکار می شود.

وی افزود: حقیقت این است که مراجع دینی و سیاسی صادقانه عمر خود را در راه اعتلای ارزش های الهی صرف کردند و بدین ترتیب با خدا معامله کردند و تلخی ها و ملامت های این راه را متحمل شدند، به طوری که امروز عزت و افتخار آنان است. عزت خدشه ناپذیر خداوند منافقین معنی آن را نمی دانند.

دبیر شورای نگهبان در نهایت از نگهبانان خواست با جدیت و اقتدار پیگیر اقدامات قانونی خود علیه دولت فرانسه باشند تا همگان بدانند که دوران توهین های غیرمنطقی به ارزش های متعالی انسان ها به پایان رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید