پایان دراگان; کی روش جایگزین اسکوچیچ شد!

کارلوس کی روش که با هشت سال سابقه و سابقه صعود به دو جام جهانی یکی از باتجربه ترین مربیان نیمکت نشین ایران محسوب می شود، در آستانه بازگشت به فوتبال ایران است.

این در حالی است که اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال حاضر به ارائه کوچکترین اطلاعی از جزئیات جلسه اضطراری فدراسیون فوتبال نشدند، اما به نظر می رسد کار به خدمت گرفتن کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی به جای دراگان اسکوچیچ شده است. تکمیل شد.

اسکوچیچ که جانشین مارک ویلموتس سرمربی ناکام بلژیک شد و در دوران حضورش در تیم ملی ایران با وجود برنامه ریزی های قبلی و توافق برای حضور در جام جهانی، روند موفقیت آمیزی را برای رسیدن به جام جهانی قطر طی کرد. کارلوس کی روش جایگزین او می شود. مهدی تاج سرمربی پرتغال حضور روی نیمکت ایران را یکی از وعده های خود برشمرد و در روزهای گذشته با او به توافق رسید.

ظاهرا در جلسه امروز هیات مدیره توافق کامل صورت گرفته و به تاج این اختیار داده شده تا آخرین کارها را برای مذاکره با کی روش انجام دهد و آن مربی برای سومین بازی متوالی با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به تهران سفر کند و برنده شود. تیم معرفی شده اتریش دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال برگزار خواهد کرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است که جایگزینی دراگان اسکوچیچ و حضور کارلوس کی روش تصمیم مثبتی برای بهبود شرایط تیم ملی به خصوص از نظر مدیریتی خواهد بود. در حالی که اسکوچیچ تا ظهر امروز مشغول رسیدگی به امور مربوط به تیم ملی بود، باید دفتر خود در SIC را ترک کند و به بعدی تحویل دهد.

این خبر قطعی و تایید اعضای شورای حاکمیتی فدراسیون فوتبال است.

دیدگاهتان را بنویسید