پایان دوران دوری از جام جهانی در این پست

پایان دوران دوری از جام جهانی در این پست

تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2006 آلمان اعزام شد و وحید طالبلو دروازه بان استقلال به عنوان دروازه بان پشتیبان ابراهیم میرزاپور راهی اروپا شد اما در هیچ یک از 3 بازی تیم ملی کشورمان مقابل مکزیک و پرتغال و آنگولا به میدان نرفت. میدان

پس از جام جهانی 2006، تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2010 شرکت نکرد، اما در سال 2014 برزیل و 2018 روسیه هرگز دروازه بانی از تیم ملی را همراهی نکرد تا اینکه به مقام دروازه بانی یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال کشورمان رسید. جای خالی دروازه بانان تیم ملی در بزرگترین استادیوم فوتبال جهان خالی است.

در جام جهانی 2014 برزیل اتفاقاتی که برای مهدی رحمتی در مرحله مقدماتی رخ داد باعث شد دروازه بان استقلال در جام جهانی برزیل حضور نداشته باشد و کی روش در سال 2018 به ضعف رهبری حسینی در منطقه اشاره کرد. هجده پله و رد گزینه استقلال برای همراهی تیم ملی در روسیه از مرز گذشت تا افتخار به طالب لو به عنوان آخرین دروازه بان استقلالی برای حضور در جام جهانی برسد.

حالا بعد از گذشت 14 سال دوباره شاهد حضور دروازه بان استقلالی به نام سید حسین حسینی در جام جهانی هستیم. هرچند شاید با وجود آمادگی بیرانوند، این دروازه بان فرصتی به دست نیاورد، اما قطعا می تواند مسیر حضور استقلالی ها را در جمع محافظان قفس تیم ملی هموارتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید