پایان کار کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی رسید ساز جعلی

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم خبر داد؛

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم از شناسایی و دستگیری جوانی ۳۹ ساله که با ارائه رسید‌های جعلی بانکی مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از کشتارگاه مرغ کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.


به گزارش

خبرگزاری موج

فارس

، سرهنگ علی اصغر محمد پور، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه حضوری مسول فروش یکی از کشتارگاه‌های مرغ شهرستان مبنی بر اینکه فردی پس از خرید مرغ با شگرد مجرمانه ارائه رسید جعلی از آنان کلاهبرداری کرده است، که موضوع با هدف شناسایی متهم و پیشگیری از افزایش تعداد قربانیان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس با اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی جهرم با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی از کشتارگاه مرغ اقرار کرد، گفت: کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ محمدپور از شهروندان خواست برای جلوگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها می‌بایست سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید