پخت 3000 غذای گرم همزمان با عید غدیر در فریدونکنار/ برپایی 18 ایستگاه صلواتی


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883443

رئیس شورای هیئات مذهبی فریدونکنار اعلام کرد؛

روح الله پناه از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت عید غدیر خم و پخت 3 هزار غذای گرم در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله پانیده در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه به مناسبت دهه ولایت و امامت به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، هیئت ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی شهرستان فریدوکنار برنامه های متنوعی را در این شهرستان برگزار کردند، اظهار کرد:


وی خاطرنشان کرد: برنامه های عید غدیر هم توسط 25 هیئت اعم از هیئت های مذهبی و جامعه برگزار می شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فریدونکنار گفت: روز جمعه 3 تیرماه جشنی در گلزار شهدای معصوم زاده، همایش زوج های جوان برگزار می شود. آمفی تئاتر شهید بصیر، جشنواره دیار علویان در پارک لالا و مسابقه خطبه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله. و سلام در غدیرحم برگزار می شود.

ادامه پیوسته: شنبه 4 تیرماه جشن باشکوه سرود ملی استان در پارک لاله از ساعت 18:30 با ایستگاه ویژه کودکان و نوجوانان و با اقامه نماز عمومی در پارک لاله و با اجرای برنامه های متنوع (ضرب) آغاز می شود. زورخانه، تواشیح، میدیحسرای بازسازی بخشی از واقعه غدیر طنزپرداز و خواننده انقلابی) ادامه دارد و 214 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه روز دوشنبه 6 تیرماه مصادف با عید غدیر خم برنامه های متنوعی اجرا می شود، گفت: توزیع بیش از سه هزار وعده غذای گرم در مناطق محروم، ایجاد کاروان های شاد و سیار در پنج محله آسیب دیده، برپایی 18 صلواتی. ایستگاه در نقاط مختلف شهر و برگزاری جشن در صحن مطهر امامزاده سید محمد (ع) یکی از این برنامه هاست.

رئیس شورای هیئات مذهبی فریدکنار یادآور شد: همچنین روز سه شنبه 7 تیرماه مراسم جشن عید غدیر خم و نهمین سال تاسیس بیت الحسن المجتبی(ع) در خیابان ولیعصر(عج) برگزار می شود. ) و بیش از 500 بسته فرهنگی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید