پخش «عصر جدید» و «زوج» / تلاوت قرآن ساعت 15 ادامه دارد.


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820118

پخش عصر جدید و زوج جدید در ایام نوروز از رسانه ملی در ماه مبارک رمضان ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، شبکه سه سیما همانند سال های گذشته با مجموعه ای از تولیدات مختلف از جمله برنامه های تلویزیونی صحرا و افطار، سرود، سریال، سخنرانی مذهبی و … میزبان مخاطبان خود در ماه مبارک رمضان خواهد بود. .

ویژه برنامه صبحگاهی ماه مبارک رمضان با عنوان «ماه من» با اجرای نجم الدین الشریعه از ساعت 15 تا 18 اجرا می شود.

ویژه برنامه افطاری ماه مبارک رمضان با عنوان «مثل ماه» با اجرای ماموریت بوذری هر روز از ساعت 18:45 میزبان لحظات افطاری مخاطبان شبکه سه خواهد بود.

ضیافت دوست به قرائت دعای حاج میثم متی اختصاص دارد که هر شب حوالی ساعت 00:15 صبح از شبکه سه پخش می شود.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی هر روز از ساعت 11:00 از شبکه سه پخش می شود.

ختم قرآن کریم هر روز حوالی ساعت 14:45 به صورت زنده از حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) پخش می شود.

از دیگر برنامه های شبکه سه در ماه مبارک رمضان، برنامه بدون توقف با مضامین دینی، معرفتی، صهیونیسم و ​​بررسی ابعاد روز جهانی قدس خواهد بود که همه روزه حوالی ساعت 18 پخش می شود. : 15.

برنامه حدیث زندگی شرح احادیث ابتدای درس خارج فقه مقام معظم رهبری است که هر شب بعد از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می شود. این برنامه بر اساس احادیثی با موضوعات اخلاقی و دستورات زندگی مومنانه خواهد بود.

سریال نایل 2 که از ابتدای نوروز میزبان بینندگان خود بوده در ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هر روز از ساعت 20 پخش می شود.

یکی دیگر از برنامه های شبکه سه در ماه مبارک رمضان، هشتگ دوران جدید است که هر روز ساعت 21 پخش می شود. این برنامه مربوط به مرحله پیش تولید و تست استعدادهای شرکت کننده در برنامه عصر جدید است که طبق سری قبلی برنامه عصر جدید از شبکه سه پخش می شود.

پخش سری جدید برنامه میدون همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز می شود که در آن فعالان تجاری و اقتصادی با یکدیگر به رقابت می پردازند. برنامه میدون روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از خبر ساعت 22 پخش می شود.

همچنین برنامه های «عصر جدید» و «زوج جدید» در ماه مبارک رمضان هفته ای 2 شب بعد از خبر ساعت 22:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.

نمایش «دوران جدید» شنبه و یکشنبه و پنجشنبه و جمعه بعد از ساعت 22 – نمایش «زوج» پخش می شود.

پخش زنده «فوتبال برتر» طبق معمول روز دوشنبه بعد از اخبار ساعت 22 و پخش مسابقات فوتبال داخلی و خارجی طبق معمول از شبکه سه پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید