پدرخوانده بیش از برخی ناهنجاری های اجتماعی نیاز به مراقبت دارد


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866370

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه مسئولان باید با صبر و حوصله به مشکلات مردم رسیدگی کنند، گفت: برخی مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در کوم نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خبر تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای صبح امروز در دیدار آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه باید با مردم در شهرها ارتباط نزدیک داشته باشیم، گفت: گفت: کوم با توجه به ویژگی هایی که دارد باید مشکلات آن را در سطح این شهر مقدس بررسی کرد.
وی ادامه داد: برخی مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در قم نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارد و این یک موضوع عقلانی و شرعی است و اختصاص به اسلام ندارد، لذا از همکاران استان قم می خواهم از این منظر به مسائل نگاه کنند. “به کوم نگاه کن.
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه مسئولان باید با صبر و حوصله به بررسی مشکلات مردم بپردازند، گفت: باید این را نعمت بزرگ بدانیم که امروز بتوانیم گره زحمات مردم را از جایگاه قانونی خود باز کنیم و نظام جمهوری را ارتقا دهیم. آگاهی به ارزش های الهی گام برداریم، در سایه اسلام، ائمه اطهار(ع) و جمهوری اسلامی باشیم و سختی ها از این منظر شیرین می شود.
گفت: اگر در راه خدا کار کنیم، خداوند به ما وعده کمک داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید