فاراژ در خط مقدم مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893300

وزیر کشور گفت: فرجی ها در خط مقدم تلاش برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه بیست و چهارمین اجلاس سراسری معاونان اجتماعی و فرهنگی فرجه در خصوص کم کاری برخی نهادهای متولی توسعه فرهنگ عفاف و حجاب گفت: امروز از همه جا. در مرزها تلاش می شود فرهنگ حجاب و برهنگی در جامعه جا بیفتد و همچنین اقدامات خوبی در دولت سیزدهم برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه انجام شده است.

وزیر کشور با اشاره به لزوم مشارکت همه نهادهای مسئول برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و همکاری با نیروی انتظامی تصریح کرد: بر اساس آیین نامه شورای عالی انقلاب انقلاب، همه نهادهای مسئول در این زمینه باید تلاش کرد و البته همکاران ما در خط هستند و طلایه دار تلاش برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی هستند.

وحیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم گفت: یکی از مهمترین و موثرترین کارکردهای معاونت اجتماعی و فرهنگی فرج پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و انصافاً در این زمینه گام های خوبی برداشته شده است.

این افسر در خصوص راه اندازی مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری ها و مراکز پلیس سراسر کشور خاطرنشان کرد: فعال شدن واحدهای مشاوره و مددکاری اجتماعی در مراکز و کلانتری ها نشان از عزم پلیس برای تحقق پیشگیری اجتماعی دارد. ما از تلاش های پلیس در این زمینه قدردانی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید