پرداخت آنلاین اقساطی با ایوا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ببه نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مشتریان بانک ملی ایران با ورود به سرویس “نشان بانکی” اپلیکیشن ایوا و انتخاب سرویس “پرداخت کمک برای تسهیل” آنها می توانند بدون مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک، اقساط خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

به کمک این سرویس کاربران می توانند با انتخاب شماره تسهیلات، شماره حساب خود و همچنین درج مبلغ اقساط، تسهیلات خود را از 100 هزار ریال تا 20 میلیون ریال پرداخت کنند.

همچنین کاربران می توانند گزارش واریزی اقساطی خود را در منوی گزارش تراکنش شامل وضعیت تراکنش، مبلغ، شماره تسهیلات، تاریخ تراکنش، کد رهگیری و شماره حساب مشاهده کنند.

در نهایت با انتخاب گزینه جزئیات تسهیلات، کاربران می توانند خلاصه ای از وضعیت تسهیلات خود شامل شماره قرارداد، شماره حساب، شماره مشتری، مبلغ وصول، مانده وام، مبلغ جریمه و … را نیز مشاهده کنند.

نشان بانک اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، سرویس جدید اپلیکیشن ایوا است که به کاربران این امکان را می دهد تا حضور در شعب بانک ها در فضای دیجیتال و تمامی خدمات مالی و بانکی خود را به صورت غیرحضوری و به راحتی تجربه کنند. و آسان برای دریافت و مدیریت.

با این سرویس کاربران می توانند ثبت نام الکترونیکی، پرداخت وجه، افتتاح حساب، صدور چک، دریافت اقامت شبانه، مشاهده موجودی و دریافت صورتحساب، بلوک کارت، مشاهده نرخ ارز آنلاین و موارد دیگر. خدمات بانکی به صورت حضوری و در قالب 24 * 7 (24). ساعتی و در تمام روزهای هفته) در اپلیکیشن ایوا.

دیدگاهتان را بنویسید