ایوا به مرکز مالی شاپرک مهاجرت کرد


ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1813821

پس از این مهاجرت، کاربران اپلیکیشن Eva یک پیام تایید برای اولین عملیات کارت به کارت خود در Eva دریافت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بنا به درخواست بانک مرکزی، اپلیکیشن پرداخت ایوا با مهاجرت از بستر کارت به کارت بانک ملی ایران به طور کامل به مرکز سوئیچینگ فناوران مالی شاپرک متصل شد. نظارت بر این سیستم

پنج بانک ملی ملت، رفاه، سامان و شهر برای انجام عملیات کارت به کارت خود به طور کامل با قطب فناوران مالی شاپرک همراه شده اند و بانک پاسارگاد نیز به زودی به این بانک ها اضافه می شود. کاربران برای انجام تراکنش کارت به کارت از بانک های مبدا که به مرکز فناوری منتقل شده اند، ابتدا باید شماره کارت و اطلاعات هویتی خود را در سامانه شاپرک ثبت کنند.

پس از این مهاجرت، کاربران اپلیکیشن Eva یک پیام تایید برای اولین عملیات کارت به کارت خود در Eva دریافت خواهند کرد. با انتخاب کلید احراز هویت، باید شماره کارت و اطلاعات هویتی خود را یک بار برای همیشه در سامانه شاپرک ثبت کرده و سپس مجدداً وارد فرآیند کارت به کارت در اپلیکیشن ایوا شده و تراکنش آنها را انجام دهید.

لازم به ذکر است که شبکه پرداخت و مرکز فناوری کاملاً از یکدیگر جدا هستند. شبکه پرداخت برای تمامی اپراتورهای شبکه پرداخت است و تمرکز مرکز فناوری بر روی تراکنش های کارتی بین پرداخت کنندگان و بانک ها است.

دیدگاهتان را بنویسید