پرداخت تدریجی سهام بازنشستگان از صندوق ذخیره فرهنگیان

پرداخت تدریجی سهام بازنشستگان از صندوق ذخیره فرهنگیان

وی با اشاره به در نظر گرفتن اولویت ها در سپرده ها افزود: بر این اساس از این پس سهم این شرکت به تدریج و بر اساس زمان ارسال مدارک از ادارات کل آموزش و پرورش استان ها واریز می شود.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: با توجه به روند تکمیل مدارک، واریز سهام مستمری بگیران مهر 1402 از امروز چهارشنبه آغاز شد و اولویت با استان های ارسال کننده است. زودتر

زاهدی بیان کرد: هرچه روند تکمیل و ارسال مدارک بازنشستگی اعضای صندوق از طریق ادارات آموزش و پرورش سرعت بیشتری بگیرد، سهام این افراد با سرعت بیشتری به حساب آنها واریز می شود. مبنای تسویه حساب اعضا، بازنشستگی اول ماه می باشد.

وی افزود: بازنشستگان توجه داشته باشند که مبنای تاریخ تسویه وجوه هر ماه، تاریخ بازنشستگی افراد نزدیک به روز اول هر ماه است و افرادی که از روز دوم هر ماه به بعد بازنشسته می شوند، در ماه بعد ترتیب داده می شوند. بنابراین ودیعه بازنشستگان مهر 1402 شامل معلمانی خواهد شد که از دوم شهریور به مهر یکم بازنشسته شده اند.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق پس انداز فرهنگیان افزود: صندوق پس انداز فرهنگیان طی 27 سال گذشته همواره به تعهدات خود در قبال اعضای خود عمل کرده و در سال گذشته برای تکریم فرهنگیان، تیم مدیریت دوره سپرده گذاری صندوق را افزایش داده است. سهام شرکت از حدود 70 روز تا حداکثر یک ماه پس از بازنشستگی کاهش می یابد.

وی با اشاره به درخواست ادامه عضویت تعداد زیادی از مستمری بگیران در صندوق، افزود: سهام مستمری بگیرانی که درخواست ادامه عضویت در صندوق را داشتند در صندوق باقی می ماند و سود سالانه به آنها تعلق می گیرد.

زاهدی یادآور شد: کسانی که به عضویت خود ادامه داده اند می توانند هر زمان که بخواهند عضویت خود را در صندوق قطع کنند و یک ماه پس از ارائه درخواست به نمایندگان استانی صندوق در سراسر کشور سهم خود را از شرکت دریافت کنند.