پرداخت مابه التفاوت سود به سهامداران بانک مهر اختیار تا بهمن ماه


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890795

محمدعلی مهدوی فر در تشریح نحوه دریافت خسارت مابه التفاوت ارزش سهام اظهار داشت: سهامداران می توانستند پوسترهای طراحی شده با اشاره به حوزه مقاومت بسیج که شامل مراحل قانونی دریافت حق بیمه بود را دریافت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی مهدوی فر نماینده بنیاد تعاون بسیج استان کرمان در گفتگو با راه آرمان در خصوص آخرین وضعیت سهامداران بانک سپه اظهار داشت: قبل از ادغام بانک ها، عده ای بخشی از سهام بانک مهر اکتیساد را خریداری کرده بودند و برخی از سهامداران بانک سپه در حال حاضر برخی از سهامداران را خریداری کرده بودند. پس از ادغام بانک ها؛ بانک سپه تماس گرفت و مبلغی را به عنوان فروش سهام به افراد پرداخت کرد.


وی افزود: سهامداران به این شیوه پرداخت اعتراض کردند و متعاقباً بخشی از دارایی های بانک بازپس گرفته شد و فروخته شد و ما به التفاوت سهم سهامداران را به آنها پرداخت کردیم.


مهدوی فر در تشریح نحوه دریافت خسارت مابه التفاوت ارزش سهام اظهار کرد: سهامداران می توانند با مراجعه به حوزه های مقاومت بسیج پوسترهایی را تهیه کنند که شامل مراحل قانونی دریافت حق بیمه است.
وی ادامه داد: با مراجعه به سایت www.yarabtb.ir نسبت به ثبت درخواست بر اساس زمان بندی اقدام کنید. مراجعه به نزدیکترین دفتر اسناد رسمی و تکمیل فرم سهامداران و در نهایت مراجعه به شعب بانک صادرات در سراسر کشور و دریافت وجه از اقداماتی است که سهامداران باید انجام دهند.


نماینده بنیاد تعاون بسیج استان کرمان خاطرنشان کرد: مقرر شد تا بهمن ماه مابه التفاوت سود به افراد پرداخت شود و از طریق پیامک به سهامداران اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید