پرداخت معوق خودرو برای بازنشستگان/تب

پیش پرداخت های در نظر گرفته شده برای خودروها بسته به مدل خودرو 30 و 45 درصد بوده و تسویه در مدت 60 ماه انجام می شود. سود آن نیز توسط شرکت 21 درصد اعلام شده است.البته میزان اقساط خودروهای تیگو و آریزو با توجه به قیمت تعیین شده برای چهار مدل عرضه شده بین 9 میلیون تا 17 میلیون تومان است.بار اقساط ماهانه ام وی ام. خودرو در این طرح از 7 تا 13 میلیون تومان در ماه است.

مشخصات فنی خودروهای ارائه شده
یکی از خودروهای عرضه شده چری تیگو 5 است که یک SUV جمع و جور و نیمه لوکس از چری چین است، چری تیگو 5 با دو چهره در کشورمان عرضه شد که شامل نسخه های قبل و بعد از فیس لیفت می شود. ضمناً این خودرو در دو نوع تجهیزات و تجهیزات به مشتریان عرضه می شود که نسخه نیمه فول لوکس و نسخه فول آن Excellent نام دارد.

تیگو هفت نیز یک کراس اوور مدرن با فناوری پیشرفته تر از تیگو 5 است. تیگو 7 به طور رسمی در اواسط آگوست 2016 در بازار ایران عرضه شد و در ابتدا فقط در تریم اکسلنت عرضه شد. در پاییز 2017، نوع AE نیز معرفی شد. تیپی که از مدل 98 وارد بازار کشورمان شد موتوری مشابه با اکسلنت دارد.

در ایران کراس اوورهای چری با نام تیگو و سدان های چری با نام آریزو به فروش می رسند. در طرح فروش اقساطی آریزو سیکس با قیمت 873 میلیون تومان عرضه می شود. این خودرو همان مدلی است که چری در سال 2018 و پس از آریزو 7 به عنوان سورپرایز در نمایشگاه خودرو پکن ارائه کرد. صفحه نمایش آریزو GX در کشور ما با نام آریزو 6 شناخته می شود. چینی ها آریزو 6 را با پلتفرم M1X ساختند. این یعنی همان پلتفرمی که با همکاری جگوار لندرور برای خودروهای چری طراحی و ساخته شد. انواع MVM نیز در طرح اقساطی گنجانده شده است. MVM در بخش کراس اوورهای کوچک شهری قرار می گیرد.
پرداخت معوق خودرو برای بازنشستگان/تب
95 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید