پرداخت یارانه به ثروتمندان و کاهش یارانه به نیازمندان بی انصافی است


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881372

رئیس جمهور تصریح کرد: رسیدگی به اعتراض به عدم دریافت یارانه ها باید با دقت و با نگاه مثبت و اعتماد به خوداظهاری ها و تفکیک حساب های تجاری و شخصی انجام شود تا در حق هیچ فردی تضییع نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی که عصر روز سه شنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از روند رسیدگی به اعتراض معترضانی که یارانه آنها کاهش یافته است، ارائه کرد. اجرای طرح ارتقای یارانه ها

این گزارش با بررسی شاخص های تعیین عشر واجد شرایط و دلایل محرومیت برخی خانوارها از دریافت یارانه، تاکید می کند که رسیدگی به اعتراضات و پرداخت یارانه ها مطابق با شاخص ها بازنگری می شود.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش تاکید کرد: باید با نگاه مثبت و اطمینان به اظهارات خود و تفکیک حساب های تجاری و شخصی بررسی های دقیق صورت گیرد تا حقوق ملت کاملاً رعایت شود و حقوق کسی تضییع نشود.

دکتر رایضی تصریح کرد: یارانه افرادی که صلاحیت آنها در بررسی های انجام شده برای دریافت یارانه احراز شده است باید به سرعت و بدون وقفه پرداخت شود.

رئیس جمهور گفت: هم پرداخت یارانه به ثروتمندان و متمولان و هم توقف پرداخت به نیازمندان ناعادلانه است و باید در این زمینه با اثربخشی کامل انجام شود.

دکتر رئیسی همچنین تاکید کرد: وزارت تعاون باید شرایط و تمهیدات لازم را برای جداسازی اعضای خانواده، بررسی درخواست ها و اعلام نتایج متقاضیان بر اساس برنامه زمانی تعیین شده و در کمترین زمان ممکن فراهم کند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید