پرداخت 200 میلیون تومان وام مسکن روستایی از هفته جاری در آذربایجان غربی آغاز می شود


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896786

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: متقاضیان دریافت وام 200 میلیونی برای نوسازی مسکن روستایی می توانند در هفته جاری با مراجعه به نزدیکترین بنیاد مسکن تسهیلات خود را دریافت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر برزگر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت: ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد یکی از اولویت های اصلی بنیاد مسکن است.

وی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان غربی استانی پرخطر از نظر زلزله و سیل است، بنابراین بحث نوسازی منازل روستایی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی بیان کرد: 258 هزار و 445 واحد مسکونی روستایی در این استان وجود دارد که 35 درصد آن نوسازی شده است.

وی گفت: مقرر شد با حمایت این نهاد و همکاری مردم 13 هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی نوسازی شود.

برزگر با اعلام اینکه پرداخت 200 میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی از بانک های عامل آغاز شده است، گفت: بر اساس مصوبه رئیس جمهور و ابلاغ شورای عالی مسکن، وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی با سود پنج درصد. ضمانت زنجیره ای سه نفره و بازپرداخت آن 20 سال می باشد.

وی بیان کرد: پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی از هفته جاری همزمان با کل کشور در آذربایجان غربی آغاز می شود.

برزگر در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: این مشکل از طریق بنیاد مسکن به بانک های شاغل ابلاغ شده است و امیدواریم با همکاری بانک ها، پرداخت تسهیلات و متمم با کمترین نگرانی انجام شود.

وی افزود: این روند به توسعه و عمران روستاها کمک می کند و بنیاد مسکن در تلاش است تا با صدور مجوز در کمترین زمان ممکن به توسعه و عمران روستاها کمک کند.

برزگر تصریح کرد: بدون شک با برنامه ریزی های لازم می توان تا پایان سال 1410 تمامی واحدهای مسکونی با تسهیلات 200 میلیون تومانی که آبان ماه گذشته در شورای عالی مسکن تصویب شد مقاوم سازی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید