پرسشنامه و کلید اولیه چهار معاینه پزشکی منتشر شد


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813030

دفترچه کنکور، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، داروسازی مجتمع در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کتاب آزمون های علوم پایه دندانپزشکی، آزمون های علوم پایه پزشکی، آزمون های پیش ورودی، آزمون های پیچیده داروسازی به همراه کلید اولیه منتشر شده است و داوطلبان می توانند فرم آنلاین اعتراض به سؤالات آزمون را پر کرده و از طریق شماره زیر ارسال کنند. ارزیابی آموزش پزشکی مرکز. در نظر گرفته شود.

در روزهای 21 و 22 اسفندماه، آزمون های ورودی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، داروسازی مجتمع و ارتقای دانش آموختگان رشته داروسازی با حضور بالغ بر 12 هزار دانشجوی مشمول آزمون برگزار شد.

این آزمون ها سالی دو بار در شهریور و اسفند در سطح دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود و دانشجویان پزشکی برای ارتقای یک رشته به دوره دیگر باید در این آزمون ها شرکت کنند.

به دلیل بیماری عروق کرونر قلب، دانشجویان پزشکی این فرصت را داشتند که به عنوان مهمان در هر دانشگاه نزدیک در آزمون شرکت کنند.

اعلام نتایج آزمون برای داوطلبان داخل کشور از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و برای داوطلبان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور پس از تایید مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http: // sanjeshp.ir .

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید