پرسپولیس از آسیا آمد؟ ماموریت بزرگ درویش

پرسپولیس از آسیا آمد؟  ماموریت بزرگ درویش

باشگاه پرسپولیس حضور در رقابت های لیگ قهرمانان دوره قبل را از دست داد تا از نظر مالی و فنی ضربات جبران ناپذیری را متحمل شود. این در حالی است که هنوز تکلیف این باشگاه برای حضور در فصل آینده مشخص نیست و هنوز موانع زیادی برای گرفتن مجوز حرفه ای وجود دارد.

واقعیت این است که باشگاه پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه ای نباید تعهدی در قبال اشخاص حقیقی و حقوقی داشته باشد و باید در اسرع وقت تکلیف خود را مشخص کند. بدهی هایی که شامل مسائل مالیاتی، بیمه، معوقات بازیکنان و مربیان و شکایت از آنها می شود، همگی باید تسویه شوند.

در حال حاضر با وجود اینکه رضا درویش بدهی بسیاری از بازیکنان و مربیان سابق را پرداخت کرده است، اما هنوز بدهی مالیاتی و بیمه ای مشخص نیست. علاوه بر این، پرونده رادوشوویچ همچنان مفتوح است و به لطف مدیریت قبلی باشگاه، قرمزها از سوی فیفا مجبور به پرداخت 866 هزار یورو (معادل 950 هزار دلار) شده اند و این مبلغ باید در اسرع وقت برای گرفتن مجوز حرفه ای پرداخت شود.

علاوه بر همه اینها، هنوز مواردی وجود دارد که باشگاه تسویه حساب کرده است اما اسناد را در سیستمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی کرده است بارگذاری نکرده است.

در هر صورت با توجه به اینکه زمان صدور مجوز حرفه ای در سال جاری به دلیل عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرده است، زمان بارگذاری مدارک از بهمن ماه آغاز می شود و باشگاه پرسپولیس تا 19 اردیبهشت ماه فرصت دارد تا مدارک خود را بارگذاری کند. شنیده ها حاکی از آن است که از 20 اردیبهشت تا 19 خرداد کمیته بدوی و تجدیدنظر برای صدور مجوزهای حرفه ای مدارک را بررسی می کند و در 20 خرداد ماه رای نهایی باشگاه و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می شود.

پس باید دید رضا درویش در این مدت کوتاه می تواند بدهی های سنگین را پرداخت کند یا خیر.

منبع: هوادار

دیدگاهتان را بنویسید